Ruzie

Sorry als hier al een topic over is maar ik heb de zoekfunctie gebruikt en niks kunnen vinden.

Nou ja mijn verhaal:

Ik ben al 7 jaar met een jongen heel goed bevriend enzo. Beste vrienden.
Altijd hele leuke msn gesprekken, en ook elke keer als we afspreken.

De laatste tijd word ik steeds vaker schatje genoemd enzo, wat ik heel erg aardig vind.

Vandaag hadden we ook weer heel leuk gesprek. Maar hij ging offline dus ik zeg: Doeei(L)
Hij ging me opeens helemaal verrot schelden enzo met trut, takketeef en nog veel meer.

Ik dacht: woow wat gebeurd hier, ik zeg alleen maar doei.
Nou ja, ik trok me der niet zoveel van aan en dacht dat het wel weer zou bijtrekken.

Maar ik vroeg net op msn: Schat, waarom ben ik opeens een trut en takketeef en weet ik wat nog meer?
Maar hij zegt nu al 2.5 uur lang niks tegen me, terwijl die gewoon beschikbaar staat.

Hebben jullie tips wat ik kan of moet doen? Ik weet namelijk nu niet meer wat ik moet zeggen omdat ik totaal geen zelfvertrouwen heb en faalangst heb.

Alvast bedankt voor de hopelijk serieuse tips!

Bel 'm op en vraag waarom tie zo doet? Of ga desnoods bij 'm langs…

Dit.
Grote kans dat zijn broertje of vriend o.i.d. hier verantwoordelijk voor is.
En anders heb je het recht op een goede uitleg.

Hij woont in Rotterdam en ik in Utrecht, dus zomaar langs gaan is niet zo’n optie.

Als ik nou wat meer zelfvertrouwen had,had ik hem zo opgebeld. Maar ik ben zo bang dat ik helemaal verrot gescholden wordt :flushed:

Hij klinkt als een ongelooflijke klootzak. Het is niet normaal om iemand zomaar uit te schelden. Sowieso negeren die handel zou ik zeggen, maar ik weet niet of er nog meer dingen gezegd/gedaan zijn en ik ken de situatie niet. Maar in ieder geval succes!

Gewoon opbellen! Wie weet is het echt z’n broertje of een vriend en dan maak jij je druk om niets…
En anders moet je je maar even uit laten schelden, hard gezegd, maar zo wordt hij rustiger ofzoiets en dan kan je vragen wat er aan de hand is en waarom hij zo doet…

@ Jemamaaa

Zoals ik hem ken die 7 jaar is het geen klootzak, maar juist heel lief enzo.

Het gesprek ging gewoon over wanneer we deze vakantie gingen afspreken en hij wilde graag dinsdag, waar ik het mee eens was.
Maar ik weet door mijn faalangst niet of dat een goed idee is.

Uhm nou als je hem al 7 jaar kent moet het toch wel mogelijk zijn om hem even op te bellen?

@ Neggelszoggel

Normaal is dat ook geen probleem, maar omdat k nu zo bang ben dat ik verrot gescholden word durf ik het niet :flushed:

face to face!
Er moet iets gebeurd zijn…

Gewoon bellen, dan word je maar uitgescholden, gooi je de hoorn er weer op? Ik denk niet dat hij het is geweest, als je geen idee hebt wat de aanleiding ervan is.
Dat hij niks zegt betekent misschien dat hij weg is en iemand anders te kans kreeg op zijn msn te gaan.
Maar ik heb dit al vaker meegemaakt, dan blijkt het altijd iemand anders te zijn xD Vrienden horen dit niet te doen!

plaats je altijd een hartje bij het doei zeggen?
Miss vind hij je leuk ofso en vind hij eht verwarrend
Stuur anders een smsje waarom hij so doet als je bellen eng vind

misschien was het zijn broertje, of misschien een vriend van hem? ik zou hem bellen als ik jou was. als je hem al 7 jaar kent zal hij toch niet opeens geen vrienden meer willen zijn?

Ik heb hem net geprobeerd te bellen, maar hij neemt niet op.
Ik kreeg net wel een mailtje met:

Hee schat (L)
Sorry dat ik zo boos deed.
Ik was gwn zo pissig, en dacht dat jij daar wel tegen kon.
Maar dat is dus niet zo.
Maar eigenlijk ben ik wel beetje boos op je :blush:

Xx (zijn naam)

Nu wil ik dus weten wat er is en waarom die dus boos is.
In mijn ogen en hartje is er niks gebeurd.
Ik heb hem terug gemaild, maar in het mailtje stond:

Gaat je niks aan trut!

Dus ik weet nu echt niet wat ik nog moet doen

Ik zou hem toch opbellen.
Ik snap wel waarom je het niet durft, maar anders blijf je er maar mee zitten.

Weetje het is misschien heel kut maar ik zou hem even met rust laten.
Het is gemeen hoe hij met je omgaat en hij gaat je vanzelf wel weer een mail sturen want dan ziet hij een btje in dat hij verkeerd was.

Stuur anders een mail met ,weetje als je me niet wilt vertellen wat er is kan ik er ook nix aan veranderen en dat je dat jammer vind dat hij zo reageert en als hij bereid is je te vertellen wat er is je wel weer ervoor open staat.

zoiets

Ik zou hem even met rust laten en morgen of overmorgen een mailtje sturen wat er was of hem weer proberen te bellen.
Ik weet niet of je dit al had gedaan, maar bel naar zijn huisnummer(als hij tenminste thuis woont, 'k heb geen idee hoe oud je bent) en hoop dat zijn moeder, broer, zus, vader ofzo opneemt. Dan vraag je of je hem mag spreken en als het mag TAADAAA je hebt hem aan de lijn(als het goed is).
Naja veel succes

@ Ctjuhz & SandraPUNT

Ik ga hem morgen mailen met de dingen die Ctjuhz als tips gaf!!

Ik ben superblij met alle tips, k snap hem echt niet!!

Nog veel succes dan maar (:

laat weten hoe het gegaan is als je wilt
Succes!!