Ruzie..

heee,
Ik weet niet zo goed of ik dit moet pikken van me nichtje of wat ik nu moet doen.
Ik zal het even uitleggen: een goede vriendin vertelde aan mij, dat een jongen het met een ander meisje had gedaan terwijl hij wat met mijn nichtje had, maar ik mocht dit aan niemand vertellen anders zou zij ruzie krijgen met het meisje waarmee hij het heeft gedaan. Maar ik kon mijn nichtje niet langer met die jongen laten gaan, terwijl ik dit over hem wist; dus ik moest het wel vertellen. En zij beloofde het echt niet aan hem te vertellen. Maar nu heeft ze dit dus wel gedaan, en ik heb nu ruzie met me vriendin, en dit is misschien ook deels me eigen schuld. Maar ik moest het wel vertellen want het is me nichtje en ik voel me wel deels verantwoordelijk voor haar.
Sorry voor dit lange verhaal ;$.

gewoon gezond verstand toch…? Zou ook niet willen dat mn nichtje verder met zo’n vent gaat terwyl ik zelf weet dat hy vreemd is gegaan.

Vervelend

jij hebt echt niks verkeerd gedaan en vergeet niet dat het eens toch wel uit zou komen. hoe dan ook. ik vind het ook logisch dat je nichtje dat tegen haar ‘vriend’ heeft gezegt. je kan tenslote moeilijk doorgaan en doen alsof er niks aan de hand is. als je vriendin echt niet had gewilt dat je het door zou vertellen had ze haar mond maar moeten houden.

Als ik jou nicht was had ik ook gewild dat je het me zou vertellen! Ik zou het juist erger vinden als je niks had gezegt.

Ik vind dat jij de juiste keuze gemaakt hebt. Laat haar maar boos zijn, ze draait wel bij.

Ik vind dat je goed hebt gedaan ik zou het ook hebben verteld aan mijn nichtje.
Laat haar maar lekker boos zijn als het anders om was geweest was ze je wel dankbaar geweest.

Indeed.