ruzie..

mijn vriendin en ik gingen chillen met 2jongens. 1 van die jongens daar heeft ze ooit iets mee gehad enzo. en hij flowde mij die avond. toen zei ik tegen mn vriendin dat k niets met hem hoef want ik kan dat niet maken tegen over haar…
toen zei ze: dat moet je self weten enzo . toen zei k dat ik dat tog niet hoef. en toen zei ze : oke.
maar ze deed wel chagarijnig. en vandaag begint ze er ineens over
dat haar gevoelens wegzijn door mij en dat ze voor mij en die jongen gaat regelen.
en ineens sei se: ohmaar die andere jongen vind jou ook leuk.
nu heb je met 2 leuk triotje . enzo:S ik heb dus met 2 jongens terwijl k er niets van af weet ?
maar ze zei dat ze niet boos was. ik snap er niets van
hetis gewoon een kutstreek … vind k
en ik weet niet watik moet doen want ik wil haar niet kwijt
ik woon hier nog maar net en ik ken niet veel mensen zegmaar…

sorry maar ik snap het verhaal niet echt… kan je het iets duidelijker uitleggen?

omdat zij dat zegt wil nog niet zeggen dat je ook daadwerkelijk iets met ze hebt? wtf, inmijnogen is dat nog steeds als beide partijen daaraan mee willen werken, en niet zonder dat je het elkaar hebt verteld/etc. wtf

flowde? self? tog? chagarijnig? ik snap het niet…

WTF? ik snap dit echt niet. En als je met die jongen wilt dan moet je even na gaan of dat wel kan… want je vriendin heeft der mee gehad… Persoonlijk als mijn beste vriendin met die jongen ging hoef ik hem niet meer.

1. leer typen.
  2. wat is flowen?
  3. hoezo heb je met ze als ze je alleen leuk vinden?
  4. wat is een kutstreek? ze heeft niks gedaan?

ik snap je verhaal niet.

Huh je hebt helemaal geen ruzie nu toch?

Dat is straat.
Jeweettoch :tipping_hand_man:

we zijn nu niet op straat ^^

?

Go with the flow!
Dat is toch ook iets … :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik snap echt totaal niets van je verhaal :stuck_out_tongue:

HAHAHA je hebt verkering omdat zij dat zegt, ik ga stuuuuuk. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Dan verklaar ik hierbij dat ik verkering heb met Christian Bale. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Misschien kun je leren typen ofsoww xD

als juuh nu mt 2 jongus hbt maak juh t tch gwn uit? en tis indd un naaistrk vn juh vriendin, zg dat tegn haar, en maak t dn goewd.
k hoop dt juh hier wt aan hept!

amen.

snoepjesverkering :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

Mijn vriendin en ik gingen chillen met 2 jongens. Een van die jongens daar heeft ze ooit iets mee gehad enzo. En hij versierde mij die avond.
Toen zei ik tegen mijn vriendin dat ik niets met hem hoef, want ik kan dat niet maken tegenover haar.
Toen zei ze: “Dat moet je zelf weten”. Toen zei ik dat ik dat toch niet hoef.
En toen zei ze: “Oké.”
Maar ze deed wel chagrijnig en vandaag begon ze er ineens over dat haar gevoelens weg zijn door mij en dat ze voor mij en die jongen gaat regelen (??).
En ineens zei ze: “Oh, maar die andere jongen vind jou ook leuk. Nu heb je met twee, leuk triootje”. Ik heb dus met twee jongens terwijl ik er niets vanaf weet.
Maar ze zei dat ze niet boos was. Ik snap er niets van.
Het is gewoon een kutstreek, vind ik.
En ik weet niet wat ik moet doen, want ik wil haar niet kwijt.
Ik woon hier nog maar net en ik ken niet veel mensen.

Nee, ik snap het probleem nog steeds niet.

Ik geloof dit eigenlijk niet.

Alsof iemand zo’n lame verhaal zou verzinnen :grinning_face_with_smiling_eyes: