ruzie

heey,

ik zit met een probleem…
ik heb op mijn manege altijd een vriendengroepje gehad met z’n vieren we waren altijd heel close met elkaar en konden alles delen. maar door omstandigheden woont 1 van hen bij een van die vriendinnen en zijn die nu opeens zonder reden boos op mij…
ze zeggen dat ik te veel aan mezelf denk en verder negeren ze mij via wats app, ook als ik bel nemen ze niet op
nu willen ik en de andere vriendin graag weten waarom ze opeens boos zijn want er is nooit een woorden wisseling of zoiets geweest, en haar negeren ze ook opeens.
nu hadden wij het idee om gewoon een keer langs te komen en te vragen waarom ze boos op ons zijn, maar moeten we dat wel doen???

ik hoop dat jullie me misschien tips kunnen geven over hoe ik dit moet aanpakken

xx een meisje die het even niet meer weet

Meidengroepjes zijn vaak lastig te doordringen zeker als je de fout in bent gegaan wat je dus blijkbaar bent voor hen.
Misschien moet je ze er harder mee confronteren dan bellen en whatsappen dat kun je makkelijk negeren.

Ik vind persoonlijk dat jij (of jullie) wel een verklaring mogen krijgen voor hun plotselinge gedrag. Dus ja, ik zou met ze gaan praten.