Ruzie

Hee meiden,

Ik heb een meisje in de klas, met wie ik af en toe wel, en niet goed kan opschieten, maar een paar dagen terug bij gym zat ze duizelig op de grond, waarbij een vriendin van mij vroeg of ze zichzelf nu stoer voelde omdat ze niet meedeed. Nu geeft dat meisje mij de schuld, dat ik mijn vriendin heb aangezet om dat te zeggen, terwijl ik dat nooit zou doen. We hebben sinds dat punt ruzie, en ik heb besloten om onze ‘halfvriendschap’ te beëindigen, alleen heb ik dat niet slim gedaan. Ze negeert me, maar op whatsapp reageert ze nog wel, en ik heb daarop gezegd dat ik de vriendschap wilde beëindigen. Het is niet slim geweest, maar hoe moest ik het anders doen? Ik wil niet weer ruzie met haar, en kutkind wil ik ook niet worden genoemd door haar… Wat moet ik doen?

Nouja, ik heb het ook allemaal meegemaakt… Dat gaat niet enkel over jou, geloof me… Het is ook vaak voor de klas dat ze willen stoer doen om je te negeren of om iemand uit te schelden. Dat had een meisje in de klas ook, ze negeerde me maar als ik haar dan tegenkwam op straat zei ze gelijk vanalles… Of op facebook of whatsapp, … Ik zou ze even met rust laten en dan misschien eens proberen te praten ofzo? Tja, zo’n dingen zijn natuurlijk nooit makkelijk :frowning_face:

Hoe doet ze tegen je op watsapp, wel aardig?

Nee

gewoon lekker leuke dingen doen met de vriendinnen waar je geen haat/liefde relatie mee hebt, en t er daarmee over hebben, misschien dat zij haar ook beter kennen dan wij en haar wat beter in kunnen schatten.
want het is moeilijk iemand in te schatten als ik t niet weet over wat voor persoon t gaat…
misschien dat andere dat wel kunnen…
verder zou ik dr gewoon met rust laten, dat is altijd wel goed om te doen, wat voor typ ze ook is.