Ruzie!

Hallo meiden,

Ik kom dus net terug van school en ik heb een vreselijke dag want er is een dikke ruzie!

Oke het is dus zo, ik heb drie meiden in mijn klas laten we ze even A,B en C noemen.

We waren eerst beste vriendinnen met zn allen, maar nu is dus vriendin A super jaloers.
Ze heeft een vriendje en vriendin B trekt de heletijd aandacht van het vriendje van A, A is daar super boos om.

Ik en vriendin C hebben super domme dingen gedaan en geroddeld achter vriendin A en B hun rug om, echt super dom.

Maar wat blijkt nou vriendin C heeft vandaag keihard door de klas geschreeuwd wat ik wel allemaal niet over iedereen vertel en dat ik een vuile bitch ben omdat k aardig lijk maar eigenlijk lul ik alles door.

Ik ben echt super kwaad op haar dat ze dat door de klas heeft geschreeuwd, ergens heeft ze gelijk dat ik achter mijn vriendinnen hum rug om heb lopen lullen en ik heb daar ook al mijn excuses voor aangeboden en vriendin A vind het oke nu.

Maar mijn vriendje die noemt dus vriendin C een vuile hoer enzo omdat ze dat door de klas heeft geschreeuwd en hij vraagt steeds of ik hem geen gelijk geef. Ik heb gezecht dat ik ff helemaal klaar met dit gezeur ben en dat het toch wel weer word door geluld als ik mijn mening geef.

Dus het komt er op nee ik heb ruzie met:
Vriendin A (heeft me alweer vergeven)
Vriendin B (vind het ook wel weer goed omdat ik sorry heb gezecht)
Vriendin C
en mijn vriendje

dus wat moet ik nou doen, iemand die dit kent…

Dus jij en C roddelen, en vervolgens noemt zij jou een vuile hoer omdat je roddelt? Dat is… tegenstrijdig van haar.
Negeren die bende, A en B hebben je vergeven en C is gewoon schijnheilig.

Ik volg het niet. Yolo. Jij roddelt hun roddelen, get over it. zo zijn vrouwen.

oke C is dus inderdaad gewoon schijnheilig maar waarom heb je dan ruzie met je vriendje als ik vragen mag?

Omdat hij vind dat ik hem gelijk ,moet geven want hij vind vriendin C een kut wijf.
en ik geef mijn mening niet meer want dat word toch weer door geluld

Vriendin C is ook een kutwijf. Ik ben team vriendje! Probeer nog eens met iedereen te praten en zeg dat je gezamenlijk de vredespijp wil roken.

Je zal roddelen over je vrienden, en zij hoogstwaarschijnlijk over jou: dat gebeurt nou eenmaal. Die dingen zorgen er niet meteen voor dat je geen vrienden bent, maar dat je misschien wat meer moet letten op wat je zegt.

Slaan die handel!!111!!!
Nee niet de oplossing.

Ik heb echt een hekel aan meiden zoals “C”.
Sowieso is het al goed met A en B, schijnheilige C zou ik lekker laten vallen en je vriendje gelijk geven dan is dat ook weer goed. Ik neem aan dat hij niet tegen jou vriendinnen gaat vertellen waar jullie het over hebben, dat zou vreemd zijn.

ik weet nu dat vriendin c gewoon voorbij is Dankjulllie wellll!!! :grin:

Rare vrienden

Vriendin C erg onbetrouwbaar
daarnaast vind ik dat roddelen niet hoort…
Ook al doen velen dat. Goed dat je je excuses aanbood

jaloezie ook niet echt iets om blij mee te zijn bij A en B.

vriend heeft ergens groot gelijk alleen moeten jullie je niet verlagen Door over elkaar te schelden enz…