ruzie..

2 maanden geleden hebben mijn beste vriendin en ik een ruzie gehad. Ik heb daar sorry voor gezegd (meerdere keren) een maand geleden was alles weer goed en zouden we logeren. Ik vroeg aan haar op facebook hoelaat ze zou komen, toen vertelde ze me dat ze helemaal klaar met mij is en ze verteld niet waarom ze boos is en ze negeert me nu. Ik wil zo graag dat het goed komt want ik mis haar vreselijk maar ik heb al zo vaak geprobeerd om het goed te maken en ze is steeds weer boos om iets ander wat kan ik nu doen? Ik ben denk er de hele dag aan en word er alleen maar verdrietig van…

Huh wat raar? Even bellen ofzo?

Bel haar op of ga langs om het te vragen, anders kom je er nooit achter

Ze wilt niet met me praten, ik kan ook niks goed zeggen als we wel praten…

Stuur haar een sms, dan wordt ze niet onder druk gezet om gelijk te reageren maar weet je wel dat ze het gelezen heeft en kan ze reageren als ze daar aan toe is.

ik heb haar al vaak gewappt maar daar reageert ze niet op.

Mss is ze nog steeds boos vanwege die ene ruzie? Beste is om het even te laten… Hopelijk draait ze vanzelf weer bij!

Ik zou haar eerst even laten afkoelen want je komt voor mij een beetje opdringerig over.

Ik snap dat je het graag goed wil maken, maar als ik jou was zou ik even afwachten, en over een week ofzo misschien een berichtje sturen en langsgaan. Dan kan ze er niet onder uit, want ze zal jou niet het huis uitzetten (en dan zullen haar ouders ook wel benieuwd worden wat er aan de hand is)
success, hopelijk komt het goed!

Ik zou haar maar even laten gaan, als ze je echt compleet negeerd heeft ze gewoon echt geen behoefte om te praten. Hoe vervelend dit ook is. Ze komt vanzelf wel als ze het erover wilt hebben. :slightly_smiling_face: