ruzie zoeken met een goeie vriend

Hoi. Ik ben best close met iemnad uit mn klas en hij weet ook best veel van me. En hij is ook supertof enzo maar ik ga altijd ruzie met hem zoeken. Ik weet eigenlijk niet waarom. Hij wordt niet echt snel boos ofzo maar ik word altijd gefrustreerd als hij reageert met: “LOL” “xd” “haha” --’ is er iets mis met mij ofzo dat ik me daar zo druk om maak haha

heb ik soms ook wel. Ik kan er nooit tegen als ik me rot voel dat hij dat dan niet snapt en het als een grapje opvat ofzo. Sommige jongens zijn niet zo van de gevoelige dingen ^^

ja, dat. en dan ga ik superlullig doen enzo XD

Omg?
Stop gewoon met ruzie zoeken.

Waarom zoek je dan steeds ruzie?
Vind je hem misschien leuker dan je denkt en zo aandacht van hem vraagt?

dat gaat vanzelf :’)

ja misschien is dat het wel

heb precies hetzelfde probleem!
& dan zeg ik meestal: laaat ook maar
en dan is de ruzie daar

Ik snap wat je bedoelt, denk ik:
je vertelt een verhaal aan hem en dan reageert hij heel droog dus met “xd” “LOL” “haha”, terwijl je een uitgebreider antwoord had verwacht? Want dat had ik eerst ook met iemand… :’)
Soms ging ik er op in dat hij droog reageerde of ik zei gewoon niks terug omdat ik niks meer te zeggen had aangezien hij zo kortaf reageerde.

Maar er is dus niks mis met je hoor! No worries dus :’)

@ little_lover; jaa precies. zo van: oke laat maar. -.- en dan is het een paar minuten stil en dan praten we over wat anders. en dan een uur later irriteer ik me weer. xd

@ beautykiller; ja, echt irritant. dan vertel ik bijvoorbeeld wat me dwars zit en dan zegt hij: uahahaha xD. en dan denk ik van; Eh, oke. En dan zeg ik zo: het was serieus :’) en dan zegt hij: ow >< tja uhm xD

Is hij niet gewoon een irritant lomp joch?

Aandachttekort.

precies.

hahahah nee XD

jaa dat ken ik, ik ga dan geen ruzie zoeken maar ik reageer dan wel botter. Maar nu heeft ie wel door dat ik er niet tegen kan dus probeert hij er rekening mee te houden. Maar ik weet nu ook dat ie het niet met opzet doet, dus kn ik er ook wel wat beter mee omgaan om het zo maar even te zeggen haha.