Ruzie ; wat moet ik met haar?

Hoi allemaal,
ik heb/had een hele leuke vriendin.
Nou niet echt leuk want ik heb ruzie met haar op dit moment.
Het was eigenlijk iets kleins maar omdat ik al een tijdje irritaties had gekregen aan bijna alles wat ze deed is het best een grote ruzie geworden.
Ik irriteer/irriteerde me aan haar omdat ik meer het gevoel heb dat ze mijn 'hondje 'is grof gezegd.
Ze deed me met alles na overal waar ik heen ging kwam ze mee sprak ik af nodigde ze zichzelf uit?
Hallo ik heb ook ruimte nodig, maar dat is niet het ergste.
Ze is gierig met ALLES!
Ik betaal bijna alles voor haar en dat doe ik met plezier omdat ze mijn vriendin is, maar zij doet zelfs gierig om een pen en dat vind ik eigenlijk heel erg.
Dat heeft ze bij mij nooit gedaan?
En als ik 50 cent leen wil ze dat echt PERSE terrug. :pensive:
En heb je het wel eens dat je je schrift bent vergeten?
als ik dan een blaadje aan der vraag dan wilt ze het nooit sheuren omdat ze vind dat haar schrift dan lelijk word?
En ik vraag me altijd af of ze een grap maakt of of ze serieus is, en helaas is ze serieus dat vind ik best wel triest.
Maar dat is het probleem niet.
Nu ik ruzie heb heeft zij geen vrienden mijn vrienden gingen alleen met haar om omdat ik met haar omging.
Nu is ze elke pauze alleen en zit ze alleen in de klas en daar voel ik me best schuldig over.
Maar ik wil geen vrienden meer worden met zo iemand ik heb vaker hierom ruzie gehad met haar maar nooit zo erg het kwam altijd na een dag wel weer goed dit keer is het anders nu ben ik het zat om lief te zijn tegen andere mensen ten kosten van mijzelf.
Als ik neit gelukkig ben met haar als vriendin dan hoeft het niet van mij.
Maar het knaagt wel aan me dat ze eigenlijk door MIJ geen vrienden en vriendinnen meer heeft.
Kan iemand mij helpen?
Ik weet niet wat ik met haar moet doen.
Ik voel me echt gemeen. :frowning_face:
Alvast bedankt
xx wanhopig

Praat erover? (:

Er is al zo’n topic met precies hetzelfde verhaal, was die niet ook toevallig van jou?

ik heb er al over gepraat maar ze zegt ja dat begrijp ik en dat 100000 x achter elkaar :blush:
als ze het begrijpt waarom doet ze er nix mee haha
en sorry ik ben nieuw ikweet neit hoe dit werkt haha

xx alvast bedankt he <3

Probeer weer wat met haar om te gaan, maar vertel haar dat je voorlopig niet meer zo veel met haar wil om gaan als eerst.

Dat probleem heb ik ook een beetje.
Zij bepaald ook wanneer ze binnenkomt in mijn huis enzo, echt heel raar.
Ik zou er met haar over praten…

Ja ik probeer het ook wel maar het lijkt alsof het niet tot haar door dringt.
En ik ging al heel veelmet haar om we dede bijna alles samen maar soms wil je gewoon even iets doen met iemand anders.
Dan word ze gelijk boos en dat vind ik ook niet leuk we zijn toch niet aa elkaar vast geplakt. ):

Eerlijk gezegd vind ik 't ook zonde van m’n schrift als ik niet uit het midden moet scheuren. Je kan ook gewoon een blaadje aan de leraar vragen.

Oke dat kan daar gaat het niet eens echt om het was maar een voorbeeld, maar maar wij zitten soms in speciale lokalen als we bijv proefjes doen bij sk en ik moet even een aantekening maken heeft onze leraar niet altijd parpiertjes bij zich maar dat is het verschil tussen mij en haar ik vind eht niet erg om dat voor mijn vriendin te doen en zij blijkbaar wel.
Ik vind eht ook niet mooi als ik geen blaadjes uit het midden kan scheuren

Ik snap je wel, bij mijn vriendin drong het ook niet tot haar door.
Gewoon met haar praten erover.

Oke dankjewel ik ga het toch wel even proberen morgen
x<3

dit had ik ook een keer!!
die meisje was ook zo’n meeloper en toen kreeg ik ruzie, ging niemand meer met haar om en was ze alleen.
daarna vondt ik 't echt zieleg en ik probeerde haar weer te mogen enzo.
na een paar maanden kreeg ik ruzie met me vrienden en was ik alleen, en weetje wat ze deed?
meelope met derest:P
best wel triest eigelyk…

Je kunt dan ook het blaadje van de andere kant eruit halen. x]
Dan is het niet meer lellek.

OT:

Ik weet eerlijk gezegd niet wat je kunt doen, sorry…

als je daar al op geschreven hebt vallen je aantekeningen er toch uit… Dan raak je alles kwijt.

haha vergeet het schrift het was maar een voorbeeld xp

Moet je de goede bladzijde kiezen.

hahaha nou ja,
ik vind dat als je met haar praat en het nog steeds niet bij haar doordringt, dat je gewoon geen moeite meer hoeft te doen.
Het klinkt lullig en dat is ook zo. Maar het is ook vervelend voor jou dat als jij haar dingen uitlegt bv. over dat schrift en zij zegt dat ze het begrijpt, maar de volgende keer gewoon precies hetzelfde weer doet.

Het is neit dat ik daar ruzie om heb gemaakt hoor ;p maar het geeft je gewoon een beeld van hoe zij is.
Ik ben niet gewend van vriendinnen dat ze zo reageren, ik bedoel ik had het wel voor haar gedaan en dit is maar iets kleins snapje ;$
haha maarja je ehbt wel een beetje gelijk waarom doe ik nog moeite?

Ja tussen ons is het vaak goed gekomen en niet gemeen bedoeld dit keer wil ik niet meer dat het goed komt omdat nett als bij jou ik ook aan mezelf moet denken.
En het ligt zeker aan der gedrag en dat is jammer want aan de andere kant is ze een hele leuke meid.
Ik hoop in ieder geval wel dat het goed met haar komt,

hihi sorry dit is offtopic maar ik las;

ruzie; wat moet ik met mijn haar?!