Ruzie tussen vriendinnen.

Door een ruzie is mijn vriendengroep uit elkaar gevallen. Mijn twee vriendinnen negeren elkaar daardoor totaal en daar zit ik natuurlijk weer tussen. Dit is ongeveer al drie/vier weken aan de gang en ik heb er al vaker aan gedacht om naar een docent te stappen, maar volgens mijn vriendin E heeft dat geen zin. “Leraren kunnen daar niks aan doen,” zegt ze. Deels heeft ze natuurlijk wel gelijk, maar ik denk dat als er niks gebeurt dat het dan altijd zo blijft.
Weten jullie misschien iets of zo?

Ik zit ook tussen een ruzie van twee vriendinnen. Mijn enige tip is: geen partij trekken. Verder kan ik je helaas niet helpen, want de ruzie tussen mijn vriendinnen begon voor de zomervakantie en nu negeren ze elkaar nog steeds.

Geeft niks, bedankt in ieder geval voor je tip.
Trouwens, als mijn vriendin E er niet is, ziek of zo, doet die ander wel normaal tegen mij. Ik denk dat ze een beetje bang is voor E, want die is ook een beetje, nou, hoe zeg je dat: ze kan heel opvliegend zijn, laat ik dat maar zeggen.

Heyyyy
Super vervelend zeg! :bored:
Ik heb dit vorig jaar ook gehad. Ik heb er veel van geleerd. Hier zijn mijn tips:
Kies nooit een partij!
Ga gewoon naar andere vriendinnen toe! Dan zul je zien dat de andere twee vanzelf naar je toe gaan!
Ga anders met ze praten en vertel dat je er niks aan vind als ze zo doen! :bored:

Ik hoop dat je er wat aan hebt!!! :upside_down_face:

Xx

kan je niet met allebei afspreken en erover praten enzo? misschien gaat het vanzelf wel weer over…

Bedankt voor jullie tips!
Zou het helpen om naar een leraar te gaan? Ik denk zelf van niet, maar jullie wel misschien?

Leraren bij vriendinnenruzies betrekken lijkt mij niet zo’n goed idee. Dat kun je beter alleen doen als het over schoolkwesties gaat. Ik zou het zelf proberen op te lossen en anders is er helaas niets aan te doen…

Ik wil het vooral ook voor mijn vriendin E oplossen, want die krijgt er echt superveel stress van. Ze is daardoor ook een paar keer thuisgebleven, waardoor ze natuurlijk ook veel mist op school.