ruzie tussen twee vriendinnen

mijn vriendinnen kregen ongeveer een week geleden ruzie. We hebben een groepje van 4, dus ik en een ander meisje stonden er telkens een beetje tussen. Die twee hadden verschrikkelijke ruzie en ook op school riepen ze gewoon ‘b.itch en k.ankerw.ijf’ naar elkaar. Op hyves was het alleen nog erger, en ook via de telefoon maakte ze telkens schreeuwende ruzie. Ik vond het verschrikkelijk en zat echt te wachten dat het eindelijk goed was. Een week lang duurde de ruzie, en toen ik deze avond op hyves ging, zag ik dit krabbeltje staan:

[i]de woorden kwamen vandaag gewoon echt niet uit men mond, al die mensen eromheen had er moeite mee! ik dacht zelf van ik hoop echt dat het weer goed komt maar ik liet echt niet merken dat ik dat dacht, ik zal echt altijd naar jou luisteren, heb er zo spijt van , het was zo onzin allemaal ! niets mag ons breken echt niet , ik ben echt blij dat ik jou ken dat moet je zeker weten , jij bent echt zo belangrijk voor mij ! jaa ikweetniet, hetspijtmezo!

ikhouvnjou![/i]

Maar het probleem is: Ik voel me nu echt heel buitengesloten, ik weet dat ze nu heel klef samen gaan doen en helemaal beste vriendinnen gaan worden omdat ze een ruzie hebben meegemaakt en nu naar elkaar toe zijn gegroeid blablabla. En heel fijn allemaal, maar ik voel me nu echt kut want ik weet dat ze nu alleen maar samen gaan zijn.

Jullie zijn toch met z’n 4e, dan heb je die ander toch nog :’)

ja je hebt toch nog een vriendin

Wat een klefberichtje zegt: ‘Ik zal altijd naar je luisteren’ get real XD

Ontopic: So what? er is toch een 4de?.. gun het gewoon even tijd

Maar kijk; 1 meisje die ruzie had, die is beste vriendinnen die er niks mee te maken had zegmaar, dus die zijn sowieso heel close, het was ook zeg maar, die twee hoorden een beetje bij elkaar en ik hoorde een beetje bij die ander, want ik vond meer dat zij gelijk had zegmaar, en dat zij geen schuld had aan de ruzie, dus ik steunde haar er vooral in zegmaar.
Maar nu ben ik dus heel bang dat ze met zn drieen verder gaan, en dat ze mij erbuiten laten.