ruzie tussen beautybloggers?

Hoii

Ik lees net allemaal dingen op internet over een ruzie tussen serena, cynthia en mascha een tijdje terug. Ik heb blijkbaar onder een steen geleefd haha :slightly_smiling_face:. Maar kan iemand mij vertellen wat er nou precies was? ook op girlscene wordt het mij niet echt duidelijk. En ik las over een ruzie tussen cynthia en willemijn?

xx

Ik weet alleen dan serena met de broer van cynthia had
En dat ze een fake account op een forum had en haar blog ophemelde

Het is vooral Serena en Cynthia. Serena had een relatie met de broer van Cynthia. Dat ging uit en het verhaal gaat rond dat Cynthia daar een van de redenen voor was. Er was een topic op EG forum en daar had Serena onder een valse naam in gepost. Dat kwam uiteindelijk uit. Maar die ruzie was daarvoor al.

En Cynthia en Willemijn was al helemaal vaag. Willemijn had haar haar kort geknipt en toen had Cynthia op twitter dingen gepost over dat ze haar na aan het apen was.

Ben ook benieuwd, ik wist dat het was. Maar waarover het ging?

ik vind het allemaal maar raar, ik vind cynthia nu ech facking gemen

@kloplop Haha wtf. Ook lekker kinderachtig van haar (cynthia)

Oh dit is allemaal echt al zo lang geleden…

Woh, dit heb ik meegekregen ;p
Maar ik weet er het fijne niet van en het boeit me ook niet echt, eigenlijk.

Oude koeien uit de sloot halen :’)

Het klinkt als een slechte soap.

ja i know maar ik kom er net pas achter en t staat nergens echt duidelijk ofzo

Dit is stiekem wel heel grappig :’) Nooit geweten dat die beautybloggers zo kinderachtig waren.

Nu ben ik ook wel nieuwsgierig

Ik ken alleen Mascha. :")

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/drama-beautybloggers-ellegirl-forum-227714.0.html

Wow is dat al een jáár geleden? o.o Tijd gaat absurd snel, dit had ik nog meegekregen

Vragen/opmerkingen over de ruzie kunnen in dit topic, slotje.