Ruzie ouders

Ik zit even ergens heel erg mee en ik wil graag mn verhaal even kwijt. Sinds dit weekend hebben mn ouders ineens hele erge ruzie en mn moeder zei gister tegen mn zusje en mij dat ze niet wist of ze nog verder wilde met mn vader als hij een paar dingen niet zou gaan veranderen

Mijn gezin is echt alles voor me dus dit kwam echt als een klap in mijn gezicht. Ik heb de hele avond liggen huilen en ook nu kan ik de hele dag mijn tranen al niet ophouden. Ze praten niet meer tegen elkaar en ze zeggen elkaar niet eens meer gedag. Ik weet echt niet wat ik moet doen want ik ben niet iemand die zn emoties goed kan uiten. Ik heb t nog aan niemand verteld maar dat ga ik misschien wel doen.

Ik heb ook volgende week toetsweek alleen ik kan me zo echt niet concentreren. Ik weet echt niet wat ik moet doen als mijn ouders uit elkaar gaan

Mijn ouders zijn al 17 jaar gescheiden, en toen brak het ook mijn hart. Ik heb weken gehuild en me rot gevoeld, maar ben uit eindelijk toch wel gaan begrijpen waarom ze ervoor kozen om een punt te zetten achter hun relatie. Nu weet ik niet hoe ernstig het is tussen jouw paps en mams, maar mochten ze uit elkaar gaan- uit eindelijk zal je dan ook wel zien dat het zelfs beter is voor beide partijen. zowel voor je vader als voor je moeder. Ik heb vele jaren geleden toen bij mijzelf gedacht: heb ik liever mijn ouders in een huis en dat ze ruzi├źn, of uit elkaar en dat ze uit eindelijk toch goed met elkaar om gaan. dat hielp voor mij in ieder geval enorm.

praat erover met je zusje, ga leuke dingen met haar doen en probeer het zoveel mogelijk van je af te zetten (voor nu, tot je toetsweek over is) en daarna eventueel met je ouders praten? (: