ruzie om liegen

hey ik had een vraag

ik heb/had een super leuke vriend. alleen hebben we nu heel erg ruzie.
hij is boos op me omdat ik loog en hij haat het echt als mensen liegen.
ik wist dat hij het niet leuk zou vinden en ik baal er echt heel erg van.
hij zei eerst dat hij tijd nodig had om me te vergeven maar ik heb hem al 4 weken tijd gegeven.
moet ik langer wachten, iets doen of kan ik net zo goed opgeven en me erbij neerleggen dat hij boos zou blijven? :no_good_woman:

iemand tips?

Ik denk dat het eraan ligt waarover je gelogen hebt? Zelf vind ik 4 weken wel erg lang, maar dat ligt dus aan de situatie.

ligt eraan waar over je hebt gelogen

Waar heb je precies over gelogen? Denk dat het daar ook vanaf hangt hoeveel tijd je hem moet geven. Maar als je hem al vier weken tijd geeft, weet ik niet of je het überhaupt wel zou moeten willen goedmaken… Dus tenzij je iets ergs hebt gedaan, vraag hem om te praten. Zodat jij duidelijkheid hebt.

Zoals de meiden voor mij al zeiden, dat ligt eraan. Als jij iets heel ergs hebt verzwegen of over iets ergs hebt gelogen… Tsja, ik zou dat ook niet tof vinden.
Als het een kleine leugen is, om iets onbelangrijks, dan vind ik 4 weken ook wel erg lang.

Heb je geprobeerd contact met hem te zoeken om erover te praten? Misschien kun je hem vragen wat hem er zo dwars aan zit. Wie weet gaat het alleen om het feit dat je gelogen hebt tegen hem, of misschien is het ook het onderwerp van de leugen waarmee hij moeite heeft.
In ieder geval, zou best kunnen dat hij nog boos is, en als het echt iets ergs is waar je over gelogen hebt, is het misschien ook wel terecht. Maar hoe dan ook vind ik dat je na 4 weken toch wel weer contact moet kunnen zoeken om te proberen het uit te praten.

En zorg dat je in het vervolg niet meer liegt tegen hem (;