ruzie & nu word ik gepest. help!

[i]heey,

ik word echt helemaal gek op school! ik heb, nouja, had een beste vriendin, iris, en ze heeft me verraden. het begon allemaal zo;
ik had met een jongen, en ik vond hem niet meer leuk dus ik had het uitgemaakt. Hij had daarna met iemand anders, en ik ging een beetje met hem praten, en we stuurd veel xxxxxx enzo, dus ik was toen nog vrienden met iris, en ik ging op haar blackberry op twitter. Ik ging die dag in de avond naar huis, en k was me vergeten af te melden van haar blackberry. toen heeft ze mijn gesprekken met hem gelezen, en op twitter gezet, en aan zijn nieuwe vriendiin laten zien. Die dacht toen dat ik hun wilde breken, en iris lulde ook rond, dat ik mijn ex & z’n nieuwe vriendin wou breken. dat is helemaal niet waar, maar nu heb ik zo erge ruzie met der, dat ze het tegen iedereen verteld, en ze weet het zo te krijgen, dat veel mensen aan haar kant staan, en ik heb niet eens wat gedaan, maar ik heb het wel geprobeerd goed te maken, niet omdat ik dat zo graag wou, maar zodat ik van het gezeik af was. Ik had wat eerder in het schoooljaar, luizen. echt zwaar kut maarja, nu gaat ze daar dus ook ff lekker mee lopen spotten & pesten, ze schreeuwt; hee luizenkind! & ze krabben op hun hoofd, als ik langsloop. Ik word echt gek, en ik ben het helemaal zat. ook als ik met iemand sta te praten, een vriendin, gaat iris die vriendin roepen, en helemaal express dta ik het kan zien, in haar haar kijken weetjwel. ik word er echt gek van, en ze weet het voor mekaar te krijgen dat ik heel veel mensen kwijt ben geraakt, nog even en ik ga niet meer naar school een paar dagen, want dit is echt niet leuk meer. ook zet ze ‘schaamtelijke’ foto’s van me op twitter, ze tweet over me, ze roddeld, ze zet heel veel mensen tegen me op, en ze zit dus nog steeds op mijn account, en ik ben bang dat als ik naar mentor ga, of directeur, dat ze me allemaal zielig vinden en dat eht juist alleen maar erger & erger word =(. ik ben hier best wel gevoelig voor enzo, dus vandaar wil ik jullie hulp. ik sta wel sterk in me schoenen en laat me niet kennen op school, maar van binnen raakt het me wel erg… wat ze allemaal zegt, terwijl het me beste vriendin was zooals; ik heb je nooit gemogen. zulk soooort dingen, dus hulp pleaase? =$.

alsvast bedankt! :heart:

xoxoxo.[/i]

oke, dit is echt een kutsituatie.
ik denk dat je het beste eerst met je ouders kan praten, of met iemand die je heel erg vertrouwt.
het maakt niet uit of het de directeur of je mentor is, want niet iedereen hoeft het te weten?
je kunt ook met die iris gaan praten, want misschien vindt zij dat je iets hebt gedaan wat niet door de beugel kan.

ik heb al sorry gezegt & met haar gepraat dan zegt ze iets van, hou je bek luizenkop. dus dat werkt niet…

heeft jouw vriendin niet ook al een topic hierover aangemaakt?

http://forum.girlscene.nl…pest/list_messages/229048

of is dit evidently gewoon bijna eenzelfde situatie?

Begin met het veranderen van je wachtwoord op twitter, dan zou ze geen toegang meer kunnen hebben tot je twitter op haar bb, zelfs als die nog ingelogt staat toch? En anders wel als de accu leeg is ofzo.

edit; of gewoon verwijderen inderdaad ja :")

Lekker kinderachtig van haar,
Ik zou als eerste je Twitter account verwijderen waar zij op zit!
Je moet langs haar huis gaan en een goed gesprek aanbinden, en zeggen waar het op staat, en jou kant van het verhaal uitlegd, jy hoeft niet eens sorry te zeggen, dat moet zij doen voor haar gedrag!
En ik denk dat ze jou niet eens waard is hoor, als ze niet met je wil praten moet je haar negeren en zoek mooi andere vriendinnen op die het wel waard zijn en jou niet dumpen voor haar!

zown soort situatie heb ik eerder gelezen vandaag idd. net als flabergasted zegt… gaat dat over hetzelfde?

Verder egt rot voor je. wel echt kinderachtig van je vriendin zeg.

Ik zou eens met die Iris gaan praten, onder 4ogen en haar eens even flink de waarheid vertellen hoe jij je hierbij voelt. Luistert ze niet en gaat ze door? Dan zou ik als ik jou was toch met een mentor gaan praten en anders word maar eens een keer boos. Je hoeft niet te gaan slaan of te schelden maar laat gewoon je woede dan eens een keer zien.

@Flabbergasted_ & Alliesss , ja het gaat over het zelfde ja, dat is een vriendin van me, die had het waarschijnlijk ook hierop gezet haha, zij is 1 van de paar mensen die me wel steunt & vrienden met me is nog. :heart:
dankje voor jullie tips,

xoxoxo.

het probleem is dus, mijn account staat bij haar opgeslagen, dus wachtwoord veranderen helpt niet… =(. dusja, dna toch maar verwijderen waarschijnlijkk…

In elk geval 1 les geleerd: ga nooit op facebook etc op school en ook niet bij vriendinnen… een beetje slim persoon kan je alsnog hacken omdat wachtwoorden worden onthouden ook al kies je er niet voor. Zelfs vriendinnen niet vertrouwen.

Voor de rest… tja heel kinderachtig, maar de mening veranderen is erg moeilijk. Dat kan slechts onder 4 ogen.

Tja als er beschamelijke dingen op worden gepost zou ik dat persoonlijk meteen doen! Het is ‘maar’ een twitter account

@KILLit ja je hebt wel gelijk, ik kan altijd een nieuwe twitter aanmaken…

maar verder zit ik er gewoon mee, dat ze blijft doorgaan over die luizen & dat ze iedereen van me afpakt & bij me weghoud, wat kan ik daar aan doen…?

Het is ten slotte maar twitter. Dat is toch anders dan Facebook. Je kan zo een nieuwe maken.

ja precies.

Inderdaad twitter verwijderen. Wat je het beste kunt doen, als je uberhaupt die ‘Iris’ nog als vriendin wilt, wat ik niet meer zou willen, met haar praten, persoonlijk, naar haar huis gaan ofzo. Ik zou het er niet meer voor over hebben, maar goed.

Pesten is op middelbare scholen echt verschrikkelijk, maar, ze gaan ook van de 1 naar de ander. Zolang jij het negeert, doet alsof het jou niets doet, lijken die personen die jou pesten alleen maar dommer, het gaat vervelen, en ze vinden (hoe naar dat ook eigenlijk is) wel weer iemand anders.

Daarnaast, xxxxxjes sturen naar een jongen die een vriendin heeft, who cares. Ik stuur xxjes als afsluiters naar kerels waar ik bevriend mee ben, en toen ik met mijn ex ging ook nog, en hij ook naar andere meisjes, en meisjes naar hem. Het is nogal aanstellerig gedrag van haar. Gelukkig heb je nog 1 goede vriendin die jou wel steunt, en ga daar leuke dingen mee doen, en geen aandacht meer schenken aan die Iris, dan waait het vanzelf wel over.

Je kan natuurlijk nog wel die nieuwe vriendin van je ex aanspreken, zeggen dat het je spijt voor de eventuele problemen die je hebt veroorzaakt, maar dat je totaal geen interesse meer hebt in die ex van je, dat het puur vriendschappelijk is, en ze jou niet als gevaar hoeft te zien, en dat het gewoon flauwe roddels zijn dat je hen wilt breken. Misschien reageert ze als een bitch, maar misschien waardeert ze het wel dat je haar benadert.

Cell, ik vind dat iedereen hier gelijk heeft, verwijder je twitter acount & we gaan snel een keer bram ladage lieverd! Komt allemaal goed xx

aah meisje! Dat is echt een rotsituatie… Ik heb ook zoiets gehad, dat mn beste vrienden mij naaien en me beschuldigen van dingen die helemaal niet zo zijn, terwijl ze gewoon wisten hoe het zat. Ik weet helemaal hoe je je voelt. Je komt er gelukkig ooit doorheen. En je moet zeker je twitteraccount verwijderen! Verder echt proberen je er niks van aan te trekken! Had ik ook gedaan en keihard negeren is misschien ook wel goed. Had ik ook gedaan. En zowiezo duidelijk maken dat je niks wil met je ex en wat xmiss_carolaa zegt, gewoon naar die nieuwe vriendin toestappen en zeggen dat je niks met hem wil enzo! Dan gelooft ze je vast ergens wel :slightly_smiling_face:

ik had ook in klas 2 een ‘beste vriendin’ ze heeft iedereen tegen me gekeerd, ik had geen vriendinnen meer en zat in de pauze’s alleen. Heb me vaak ziek gemeld zodat ik niet uitgescholden kon worden door hun.
Ik heb het gelukkig overleefd, ik had nog vriendinnen van een sport die wel aardig tegen me waren.
In klas 3 leerde ik 2 nieuwe meisjes kennen die mijn beste vriendinnen nu zijn. En inmiddels nu in klas 4 heb ik meer vriendinnen dan mijn ‘ex-beste vriendin nu heeft’.
Gewoon volhouden, hoe kut het ook is. Laat je niet kennen hoor! Ik heb er met niemand over gepraat alleen m’n beste vriendinnen weten het zelfs m’n oude mentor en ouders niet. Omdat ik niet zielig gevonden wou worden.
Nu denk ik gewoon als ik die ‘ex-best-vriendin’ tegen kom, dan kijk ik met een arrogante blik naar haar en durft ze me niet eens meer aan te kijken. Zelf heeft ze nu geen vriendinnen meer over.
Jij hebt nog ‘geluk’ dat dit halve wegen het jaar gebeurt. Ik heb het een heel jaar vol moeten houden.
Werd uitgescholden voor lelijke tandenbek, paard, stinkendpersoon en had lelijk haar en nog veel meer. Nu staren ze me soms jaloers aan.
Ik heb nu donders veel zelfvertrouwen en negeer die meiden nu gewoon.
Het beste is ook om te negeren, niet te veel tegen in gaan ze krijgen echt nog wel een keer spijt.