Ruzie na de seks

Hallo allemaal,

Sinds een paar maanden heb ik nu relatie met een jongen. We zijn al een aantal keren met elkaar naar bed geweest, maar een tijdje terug kregen we ruzie na de seks omdat hij ergens klaarkwam waar ik dat niet wilde. Ik werd een beetje pissig omdat ik vond dat hij dat eerst had moeten overleggen. Hij zei dat hij zich van geen kwaad bewust was en niet wist dat ik er zo’n probleem van zou maken.

Toen ik er later over na zat te denken vond ik eigenlijk wel dat hij een beetje gelijk had. Ik twijfel nu aan mezelf of ik misschien te preuts ben of dat we over dat soort dingen van te voren hadden praten. Aan de andere kant heb ik gemerkt dat ik het best lastig vind om hierover te beginnen…

Hoe doen jullie dit? Weet je partner precies wat wel mag of wat echt een no-go is?

Jaa! Bespreek zoveel mogelijk met elkaar. Alleen maar handig :wink:

1 like

Nooit aan jezelf twijfelen. Jij vond het op dat moment niet fijn. Seks moet voor beide partijen fijn zijn.
Bespreek dit met elkaar. Communication is the key

Ligt eraan waar. Als het vaginaal was dan vind ik dat hij dat echt eerst had moeten vragen.

Als het op je buik was of zo dan snap ik dat hij niet eerst om toestemming vroeg, maar misschien is het dan slim of toch iets meer met elkaar te praten over seks.

Praten is in mijn ogen altijd de juiste optie.
Dat er iets gebeurt is wat je liever (nog)niet wilde dat is nooit leuk.
Maar zo als iedereen hier al zegt duidelijk zeggen wat jij wil is het belangrijkste.
Dus, qls voorbeeld, vind je het goed dat hij (iets) doet maar hij mag niet komen? Dan zeg je gewoon duidelijk. “Heey ik wil liever niet dat je komt”
En daar heeft de jongen gewoon mee te dealen.
Natuurlijk zouden ze dat niet fijn vinden. Want veel jongens gaan liever door met wat hun willen doen. Maar het is je eigen lichaam.
Dus de enige die bepaalt ben jij.
En als hij het niet wil accepteren werkt vaak een bluf wel heb ik het idee.
Of wel gewoon zeggen van als je er niet mee eens bent dan doen we niets punt.

Veelal teminste heb ik het idee dat jongens dan liever er mee instemmen dan zeggen van laat fan maar zitten hehe.
Maar ja het moet voor bijde goed en fijn zijn.
Maar je bent altijd baas over eigen lichaam.

Hoop dat je er iets aan had.

Xoxoxo Juul

Thnx! Ja ik heb er zeker iets aan gehad. Ook aan de andere reacties hier. Ik ben soms gewoon wat onzeker over bepaalde dingen en heb gemerkt dat ik het lastig vind om over dit soort dingen te beginnen. Ben erachter dat ik beter van te voren had moeten communiceren en dat lijkt me beter dan in het heetst van de strijd :sunglasses:

Bedankt voor jullie berichtjes meiden en sorry van mijn late reactie.

1 like

Graag gedaan schat.
Had laatst ook al bijna Dit soort issue. Toen die dacht haar fijn over me buik te gaan sproeieren :sweat_smile:
Ik vind dat best smeerig tbh. Maar ja. Koste hem wel een avond uiteten hehe

Xoxoxi

1 like