ruzie, mijn schuld?

Oke, ik weet niet of dit hier hoort maar goed. het is een best lang verhaal, maar ik zit er erg mee.

In de klas heb ik 1 bff, voor de rest kon ik met niemand opschieten. pas in groep 8 veranderde dat (zit nu nog steeds in groep :sunglasses:. Een jongen begon steeds aardiger te doen, we gingen steeds meer met elkaar om op school en daarna werden we zelfs vrienden, tot vandaag… we zaten buiten elkaar voor de grap te slaan (ik snap ook even niet waar het op sloeg, maar we hadden er lol mee) hij sloeg me zonder te kijken met zo’n opgerolde krant, ik kreeg een rode plek op me gezicht en het deed dus écht pijn, toen ik dat zei, zei hij: waha! (om me dus te plagen) maar ik werd er toch boos om op dat moment, ik pakte hem bij zijn nek, duwde hem in de struiken en liep verder, daarna begon het weer. we gingen elkaar weer voor de grap slaan (voor hem telde het nog voor de grap, maar ik was écht boos), ik sloeg hem dus écht hard dit keer, dus hij werd boos en begon me dus ook kei hard te schoppen en te slaan vervolgens was hij kei boos weggefiets en ben ik huilend weggelopen… ongeveer een half uur later zag een jongen van mijn school me en de moeder daarvan bracht me dus bij hun naar binnen, daarna werd ik weer naar school gebracht, de jongen waar ik ruzie mee heb deed gewoon kei blij op school, alsof er niks was gebeurd. volgens mij boeit het hem nieteens wat. maar was het mijn schuld?

oke dat was wel héél lang, sorry.
maar ik zit er écht mee… hij was de enige die me aardig vond, maar misschien ging ik te ver. toen ik hem in de struiken duwde werd hij volgens mij al boos, maar hield hij zich in. daarna ging ik volgens mij te ver… ik weet het niet. (dit klinkt echt als een hopeloos verhaal, maar op dat moment was het echt erg, en iemand zoals hem moet je eigenlijk niet boos maken, hij kan echt héél boos zijn)

Nee, een jongen moet jou niet slaan, al is het voor de grap, jongens zijn gewoon veel sterker. Ik vind ook dat hij overdrijft…

Jongens op de basisschool vergeten na een paar uurtjes alweer dat er een conflict/ruzie was.

zijn schuld. wat n loser,

maar misschien denkt hij dat je het niet meent?

meisjes plagen zoentjes vragen XD

haha

Waarom ga je sowieso elkaar slaan. omg.

sorry dat ik het zeg maar echt basisschoolgedrag!

uhh… jah praat er met hem over ofzo dat je het echt niet leuk vond dat hij dat deed

Ik vind wel dat het jouw schuld is. Want jij werd helemaal gek terwijl hij het nog als een grap zag. Dus jij had ook weg kunnen lopen toen hj het nog als een grap zag.

ze zit ook op de basisschool -.-"

:’)

Volgens mij is het niet echt iemands schuld, hij zal wel niet door hebben gehad dat hij zo hard sloeg ofzo zeg hem gewoon dat hij je echt pijn heeft gedaan en vraag of hij de volgende x niet zo hard wil slaan (of helemaal niet)

ja weet ik, het slaat ook nergens op maargoed.

& bedankt voor de reacties allemaal :slightly_smiling_face:

jongens die slaan zijn dom.

Had ik op de basisschool ook altijd. Maar op de een of andere manier veranderde het in de 1ste met een dag.

Maar jongens horen geen meisjes te slaan.
Andersom mag, alleen bij uitzonderingen.

Whaha, klopt ;p

ja idd!

wooh echt freaky
in de basisschool wist ik nog niet wat BFF betekende en zat ik rond zes uur naar sesamstraat te kijken ofzo
had geen benul van internetforums ofzo

of ligt dat nou aan mij :stuck_out_tongue:

Uhh, is dat niet gewoon hoe goede vrienden zijn?
Ik vind dat je pas écht goede vrienden bent, als je zonder het uit te praten elkaar vergeeft? :‘D Sowieso doen jongens niet aan uitpraten, die schakelen gewoon weer om. :’)

Maar, negeert hij je nu ook? Of doet 'ie gewoon zoals voor het “incident” tegen je?

nee, hij negeert me. hij blijft ook de hele tijd uit mijn buurt, ik weet ook wel dat het eigenlijk ook mijn schuld is, maar het boeit hem gewoon niks (zo doet hij iig). maar hij heeft ook genoeg vrienden, dus dan boeit het hem helemaal niet.