Ruzie met zeikende moeder

Hoi meiden,

Ik heb altijd ruzie met mijn moeder. Ze zeikt altijd. Nee, je dat niet goed. Nee, je doet het niet goed en ga zo maar door. Ik had vandaag dus weer ruzie met mijn moeder, want ik moet in de vakantie mijn huiswerk doen. Ze zeikte dus en ik had haar geslagen. Ik zei ook al tegen haar dat ze moest stoppen, maar nee hoor ze luistert weer niet. Ik denk dat het met de puberteit te maken heeft, maar ik denk het niet. :rage: :hammer:

Je moeder bedoelt het alleen maar goed hoor, en waaaaarom sla je je moeder, dat kan echt niet.

Ik wil eigenlijk niet te snel conclusies trekken oid, maar als jij je moeder slaat denk ik eerder dat het probleem bij jou ligt.
Praat er met je moeder over? En in het vervolg ook niet meer slaan, dat doe je gewoon niet.

Je sloeg je moeder? En sorry maar ik dacht ook altijd nee dat heeft niks met de pubertijd te maken mijn ouders hebben het fout maar nu ik de pubertijd achter de rug heb denk ik ohja misschien toch wel. Praat met je moeder ze wil je alleen helpen het is in mijn ogen heel logisch dat je ook in vakanties wat aan school doet.

Wow, iedereen moet huiswerk maken onder het verlof, chill even. Dat is nog geen reden om je moeder te slaan, dit kan gewoon niet. Waar ben je mee bezig eigenlijk?

Je zegt dat zij niet luistert, maar jij luistert toch ook helemaal niet naar haar? Met twee gelijke maten meten hoor :slightly_smiling_face:

Volgens mij ga je door de puberteit… Al heeft puberteit niks met moeders slaan te maken geloof ik. :flushed:
En huiswerk maken in de vakantie is vrij logisch.
Ik zou dankbaar zijn voor mijn moeder, wees blij dat je er een hebt.

“Nee hoor ze luistert weer niet” moet zijn “nee hoor ik luisterde weer niet”.
Je moeder zei dat je huiswerk moet maken in de vakantie, als jij dat gewoon doet zal ze ook niet zeiken…
Jij luistert niet naar haar, waarom zou ze dan wel naar jou moeten luisteren?

Eh ja, logische zin wel. Denk je nou wel of niet dat het met de puberteit heeft te maken?

En je moeder slaan omdat je huiswerk moet maken in de vakantie? Ik wil niet vervelend doen, maar ik denk ook eerder dat het probleem bij jou ligt…

Ik denk dat dat andersom is, en waarom zou je je moeder slaan serieus

Wauw… volgens mij ben jij een beetje vergeten wie de moeder is en wie de regels bepaalt. Jij vindt dat je moeder naar jou moet luisteren en omdat ze dat niet deed en zeikte, sla je je eigen moeder? Ik had toch een flinke klap terug gekregen van mijn moeder…
Wat betreft dat huiswerk; please stel je niet aan. Iedereen heeft huiswerk en zal dat moeten maken in de vakantie. Je moeder vraagt echt niks raars van je…

Denk je dat je de koningin thuis bent ofzo? Je hebt gewoon naar je moeder te luisteren. En je moet al helemaal met je poten van haar afblijven.

Wtf. Je moeder slaan ? Hoe dan. Ik zie helemaal niks voor me nu. Ben jij wel goed in je hoofd?

haha lekker ironische username heb je…
madeliefje :angel: :tipping_hand_man:

Walgelijk dat je je moeder slaat. Als ik je moeder was geweest had ik je zo hard teruggeslagen.

… rijp voor het gesticht

Iedere tiener heeft wel eens ruzie met haar ouders of is brutaal maar slaan gaat echt te ver.

Jij bent degene die naar je moeder moet luisteren, niet andersom. Ze is je hond niet.

dit

Nee dat laatste ook sowieso! Was niet in mij opgekomen en mijn moeder had het ook echt niet gepikt.

Hahaha ja sowieso dat en een mep terug. Terwijl ik een hele goede band heb met mijn moeder maar ik hoef haar écht niet te slaan ook niet nu ik volwassen ben .durf het nog steeds niet trouwens :’) Niet dat ik het wil :slightly_smiling_face: Sommige dingen gaan gewoon te ver.