ruzie met vriendin!

ik heb met nog 10 vriendinnen, eigenlijk een groep, zeg maar. :] gewoon een vriendinnengroep. & er is 1 meisje die ook altijd bij ons staat. Vaak is ze niet aardig, ze is niet bepaald de dunste en ook niet echt knap zeg maar, en eigenlijk vind niemand haar aardig. (dit zeg ik niet om lullig te doen, maar zodat jullie ff een beeld erbij hebben, zeg maar)
en we hadden dus gestemd met z’n 11e, of we wilde dat M (dat meisje dus) ook bij onze groep kwam, en de meerderheid zei ‘ja’, dus toen hadden we dat aan haar gevragen en zij wilde dat ook. maar K, iemand die er dus ook bij zit, die haat haar echt. En die ging haar gisteren in de pauzes telkens keihard beuken en alles. & M die lachte gewoon daarmee. En vandaag ging dat weer zo, en toen gingen er nog een paar mee beuken, en ik ging dat dus filmen. Want dat zag er heel grappig uit. En M lachte gewoon nog steeds mee, maar soms zei ze van ‘hou op’, maar ondertussen was ze gewoon de hele tijd aan 't lachen. & Toen ineens werd ze keiboos en wilde ze mn mobiel afpakken, en toen schopte ze me. ;o echt helemaal met zo’n uithaal enz, niet zachtjes ofzo. Nouja, het deed geen pijn, maar dat was wel haar bedoeling. En iedereen zo van ‘woow, doe normaal! Je gaat toch niet schoppen?’, en zij werd boos en ze moest janken en alles. En wij zaten best lullig te doen, maar ze hoeft niet zomaar te schoppen! en daarna gingen wij weer filmen en alles, want zelf stond ze ook weer te lachen. :s alleen, toen gingen wij vragen en alles, maar toen reageerde ze gewoon niet. & later, toen we uit waren, toen werd K thuis ineens gebeld door die moeder van M, want die was boos! Terwijl M op school allemaal zat te lachen enz. Oké, M is ook wel keivaak de pispaal enz, maar dat komt omdat eigenlijk omdat niemand haar echt aardig vind.
maar aan de ene kant voel ik me best lullig, maar ze hoeft toch ook niet zo te doen? & we zijn wel van plan om haar gewoon uit de groep te gooien. xd
ik moest het eventjes kwijt, en ik wilde eventjes jullie mening weten. Want vriendinnen die zijn het allemaal met mij eens ,maar ik had dat zo tegen mn moeder verteld, en die werd helemaal boos op mij.

uhm, mag ik me afvragen hoe oud je bent? want het is namelijk best wel zielig op te ‘stemmen’ of er iemand in je groepje mag. en met dat duwen enzo, grow up. heb respect voor elkaar, en als je die ander niet aardig vind, ga dan bij mensen staan die je wel aardig vindt. dit is echt laag.

Euhm, als jullie haar niet echt aardig vinden, waarom dan wel bij ‘‘de groep’’? Ik vind het nogal lullig om dat allemaal te doen enzo, beeld je even in dat jij haar bent.

groot gelijk.

Niemand schiet er iets mee op als jullie M bij de groep houden. Toch moet ik even zeggen dat wat jullie deden echt niet normaal is, zo ga je toch niet met iemand om?

Jeetje wat kinderachtig.

Ik hoop dat die ‘M’ betere vriendinnen gaat vinden dan jullie.

Ben het hier helemaal mee eens.
Ik vind jullie groepje echt triest.
En wat wil je met dit verhaal bereiken?
Want nu vind ik het juist goed van haar… ze had je een veel hardere schop mogen geven als het aan mij lag!

Als zij niet zomaar hoefde te schoppen, hoefden jullie ook niet zomaar lullig te doen, ookal mogen jullie haar niet. Ik ben het eens met de anderen…

Ik snap dat je moeder boos op je is.

Ten eerste vind het een heel raar idee dat je gaat stemmen of iemand bij ‘de groep’ mag horen? Wat is dat voor vreemd iets? Als je iemand aardig vindt (en dan hoort het niet uit te maken of diegene dun, dik, knap of lelijk is) dan kun je daar toch gewoon mee omgaan?

Ten tweede vind ik dat jullie je echt kinderachtig hebben gedragen tegenover haar, met dat zogenaamde gebeuk (wat ik me daar dan ook bij voor moet stellen). Je kan je zelf toch ook wel voorstellen dat dat niet leuk is? Dat ze staat te lachen komt vast doordat ze hartstikke onzeker is, ze had nooit echt vrienden en nu denkt ze dat ze eindelijk wat aansluiting heeft gevonden dus dan probeert ze er maar het beste van te maken.

Ontzettend sneu van jullie dat jullie op zo’n manier ‘misbruik’ van haar hebben gemaakt en dat jullie van plan zijn haar maar gewoon weer uit de groep te gooien, daar zou ik ook helemaal niet trots op zijn. Je hebt toch wel door dat dit gewoon echt pesten is? De een gebruikt geweld, de ander filmt het en de rest staat er om te lachen, zo ga je niet met mensen om!

julli zijn lullig.

eerst ga je stémmen of iemand bij je groepje mág horen, en daarna moet zij omgaan met mensen die haar helemaal niet aardig vinden en ook nog toleren dat ze gestompt wordt en tegeljk gefilmt word?

lekker triest.

Ze deed het ook niet zomaar. Waarschijnlijk deed ze net alsof dat ze dat beuken leuk vond, maar kennelijk was dat jij ging filmen voor haar de druppel die de emmer deed overlopen en ze nogal uit haar slof schoot.

Je zegt zelf ook al: ze is vaak de pispaal.
Omdat niemand haar aardig vind? Waarschijnlijk is niemand aardig tegen haar dus bouwt ze een muur om zich heen zodat ze niet meer geraakt word door haar omgeving omdat ze toch al niet de mooiste en de dunste is. Dan raak je vanzelf verbitterd.

Ja, wat je erin stopt, komt er uiteindelijk ook weer uit.

wat een wijven gezeik zeg :’)

Plus: jullie vertonen echt basisschool gedrag.
Mensen buiten sluiten en als pispaal gebruiken doet voor diegene meer pijn, dan die stomme schop die je overigens verdiende.

Losers.

ik snap wel wat jullie bedoelen, hoor.
Maar ik vond het zelf ook wel te ver gaan, dat K haar allemaal ging beuken enz. Maar normaal zegt ze ook altijd, als ze het niet leuk vind, dat we moeten stoppen. En nu zei ze niks, en we zijn al 2,5 jaar met haar ‘bevriend’, dus dan verwacht je dat ze nu ook wel zegt, als ze het niet leuk vind. & zo’n dingen filmen we kei vaak, omdat het gewoon grappig is om terug te kijken. Maar wij wisten niet dat zei dat niet leuk vond, want het was niet hard ofzo. Maar we hadden dan ‘gestemd’, en toen kwamen we er later achter, dat sommige mensen ‘ja’ zeiden, om haar dan vervolgens keihard te dumpen zonder reden. En ik en nog een vriendin vonden dat wel écht hard, want wij wilde haar wel echt een kans geven. Maar daarom begon K haar eigenlijk allemaal te beuken en alles. En als wij dan iets zeggen, dan reageert ze gewoon nergens op. Maar thuis gaat ze zielig naar dr mammie toe, en die gaat K dan opbellen!
de meeste zijn trouwens 14 en zij is 15 (M & K ook trouwens)

groep 8 drama :tipping_hand_man:

Ik snap haar reactie eigenlijk wel…