ruzie met vriendin

Hoii,

Ik heb nogal ruzie met een goeie vriendin van me… :Ik ken haar al 3 jaar ofzo, en vorig jaar zat ze ook weer in me klas. Maar sinds toen hebben we altijd wel veel ruzie. Ik vertel nu wel over de situatie van nu. Zij heeft ooit gezegd, tenminste dat had ik gehoord dat een vriendin van mij, waarmee ik bevriend ben (ik noem haar nu P )niet haar type is. Ik had dat tegen P gezegd en die ging toen minder met haar om.
Maar volgens die goeie vrienden van mij dus, klopte dat verhaal niet en had ze niet over P maar over een ander meisje. En ze vroeg aan mij of ik het had gezegd tegen P, want dat hoorde ze van mensen. En toen zei ik nee. Das was niet goed van me, want ik loog toen. Maar zo gaat het de hele tijd & ze vind dat ik veel dingen fout doen. Een paar dagen geleden zei ze ook weer dat ik zielig was en diep was gezonken omdat het helemaal niet klopte wat ik zei over P, had ze nooit gezegd. Ik heb die ruzies steeds bij haar & bij niemand anders eigenlijk. Misschien verbeeld ik me vaak ook dingen die mensen zeggen en maak ik er wat anders van. Maar in de vakantie belt ze me op om af te spreken…maar ze verveelde zicht toen en daarna belde ze iemand anders op… Ik zit niet meer bij in de klas of iets. Zie haar nog wel soms in de pauze. Nog even over dat van P. Toen P bij mij was en bij mijn goeie vriendin gingen we het erover hebben. En ook elke keer als die goeie vriendin dat zegt dat k fout zit moet ik weer huilen. Ik kan niet echt tegen als mensen boos tegen me gaan toen enzo… klinkt slap… is het ook denk ik.
Maar toen was het dus zegmaar goed… want ik dacht toen ook dat ik fout zat. Maar thuis praatte ik met P nog op msn, en vond eigenlijk dat het toch waar was over dat die goeie vriendin van mij P niet haar type vond. En toen heeft P dat tegen die goeie vriendin van mij gezegd. En dus paar dagen later zei ze waarom ik er toch over doorging. En dat ik er mee moet ophouden. Ze zei ook tegen me dat ze niet helemaal zat is met mij, dat het elke keer weer gebeurd. En dat ik dan toch weer doorga. Geef mij een goeie reden waarom je toch was doorgegaan.
En ik moet zelf naar haar toekomen om te praten. Ik wil P ook wel voor mezelf houden maar dat was toen het gesprek met hun drieen dat ik het zei tegen die goeie vriendin van mij. Maar waarom ik nu doorging op msn weet ik niet. Mss wou ik dat P me toch geloofde dat die vriendin van mij haar niet haar type vond.
Ik zei dat tegen haar, maar ze vind het een slap excuus enzo. dus weet niet echt meer wat ik moet doen. Ze zei ook dat ze me elke keer heeft vergeven en dat ze het niet echt zat is… Ik snap gewoon niet dat ik het alleen steeds bij haar heb. En mss zeg ik ook vaak de dingen verkeerd en maak ik snel ruzie…
Ik doe alles fout dat zegt ze ook steeds. Mss is het wel zo. Nog 1 ding: ze zei ook voordat ze met mij ging praten erover tegen een andere vriendin van mij -florine dat ze me helemaal zou gaan uitlullen =O Als zei dan steeds praat zeg ik ook niks en weet ik niet goed wat ik moet zeggen. En ze vond ook dat zij de hele tijd naar mij moet toekomen als er wat is, en dat ik noooit naar haar toekom.
Is het een goeie vriendin of niet?
Hopelijk hebben jullie enige tips.
Sorry, als het mss onduidelijk is.
Anders verbeter ik het nog wel.

xx

Ik zou er toch nog maar eens over nadenken of je zo iemand wel als vriendin moet houden

jhaa idd, dat moet ik maar is gaan doen

ik kan het verhaal amper volgen, die zegt wat tegen die en die tegen die… maar het zal wel aan mij liggen hoor!