Lieve meiden,
ik heb even jullie hulp nodig!
Ik was namelijk laatst op een feestje van een vriend van me, toen ik een soot van ruzie met een goede vriendin kreeg. Ik had al aardig wat gedronken die avond, maar was -naar mijn idee- echt niet irritant, ik vond het gewoon gezellig. Toen de rest naar binnen ging om een spel te gaan doen, bleef ik liever buiten, omdat ik het spel op dat moment niet echt volgde. Het vriendje van mijn vriendin raakte uit het spel, en ik vroeg hem mee te gaan naar buiten, want ik had geen zin om er maar wat bij te zitten. Wij gingen naar buiten, dronken nog wat en hadden een goed gesprek.
De ochtend na het feest mailde deze vriendin mij, dat ze het heel dom van mij vond dat ik zoveel gedronken had en dat ik met háár vriendje buiten ging zitten drinken terwijl ze zo onzeker is… én dat ze het achterbaks vond dat we het over haar gehad hadden.
Toen ik het mailtje las voelde ik me echt enorm kut, wat had ik haar wel niet aangedaan?! Maar nu ik er over nadenk, heeft ze mij niet een beetje in haar macht? Wat vinden jullie, heb ik me verkeerd gedragen? Ik weet het dus echt niet. Jullie tips wat ik nu moet doen?
liefs, Ellen