Ruzie met vriendin

Ik heb ruzie met mijn beste vriendin.
We waren ook nog met iemand anders naar huis aan het fietsen en ik fietste in het midden en toen zei ze dat ze niet met z’n drieën wilde fietsen dus ging ze achter ons fietsen, en wij dachten van oke raar. en toen probeerde ze met haar fiets tussen die van ons in te fietsen en toen zei ik iets van: ‘waarom wil je in het midden? je wou toch niet met z’n drieën fietsen?’ en toen zij ze ‘mag ik in het midden?’ en toen zij ik weer ‘nee, je wou toch niet met z’n drieën?’ en toen werd ze helemaal boos enzo… echt heel raar. de volgende dag deed ze heel raar en gemeen en had ze iedereen tegen mij opgestookt, echt heel raar… en dat gebeurde maandag en dinsdag en nu heeft ze het nog steeds niet goedgemaakt, terwijl ik dat wel al geprobeerd had.

ik wil wel dat het goedkomt, maar ook weer niet, want ik bedoel, waarom doet ze zo raar? volgens mij wil ze ook geen vriendinnen meer met mij zijn. maar ik snap niet waarom, en ik heb ook al gevraagd waarom ze zo doet maar ze geeft geen antwoord…

iemand tips?

Het klinkt als of ze jaloers is.

Wat een kut situatie he.

Ik vind dat jij nogal bot gereageerd hebt.

@Benthe11
ja misschien wel, maar waarom maakt ze er meteen zo’n drama van? en ze wil het ook niet meer goedmaken volgens mij.

ik zou even met haar gaan praten, misschien merkte zij niet dat dat van het niet met zn drieen fietsen zo op jouw overkwam, en was zij juist verbaast dat je zo reageerde.

De meeste ruzies ontstaan door slechte communicatie en dingen die anders opgevat worden dan ze bedoeld zijn.

ik zou wel met haar gaan praten, want hoe langer je wach, hoe moeilijker het is om het weer goed te maken. (Ik heb er zelf nog elke dag spijt van dat ik nooit met mijn vriendin ben gaan praten om het goed te maken, en zo zijn we langzaam uit elkaargegroeid… )

in elk geval, veel succes!
xoxo

ik probeer elk lesuur zowat met haar te praten maar ze negeert me…
maar idd hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt,

hoe zorgt ik ervoor dat ze weer tegen me praat?

Ik denk dat het een mix is tussen jaloezie en het feit dat je bot reageerde. Al bij al is het niets waarop ze zo moet reageren. Praat met haar!

Jep. Dat maak ik zelf nu ook mee.
Mijn, ex- , beste vriendin ging ineens ook niet meer tegen mij praten enzo, en nu gaan we wel normaal met elkaar om, maar ik had het zo graag goed gemaakt. Maar ik wist niet hoe. En nu is het al een paar maand (een half jaar? Meer?) zo…
Maar ik heb er wel spijt van dat ik niet eerder naar haar toe gegaan ben. ):

Oow, zie nu dat iemand eigenlijk mijn situatie al precies omschreven had ;