ruzie met vriendin. wachten of morgen aanspreken?

hoi,

afgelopen dinsdag heb ik ruzie gekregen met een goede vriendin van mij. We kennen elkaar nu een halfjaar. (sinds begin dit schooljaar). Zij heeft iets persoonlijks verteld en ik en S gingen daar op door. Ze vond dat we teveel doorvroegen en haar een rotgevoel hebben gegeven. Ik ben juist heel respectvol gebleven terwijl S waar ze helemaal niet close mee is wel naar heeft gedaan. We hebben dus dinsdag ruzie gekregen en ze heeft me sindsdien genegeerd. Ik heb al erg vaak mijn excuses aangeboden en dat ik het niet zo bedoeld had. Mij negeert ze maar met S gaat ze nog wel gewoon om. Tegen haar heeft ze niet gezegd dat ze boos was om het doorvragen. Nu wil ik haar morgen graag even vragen of we even kunnen praten. Is dit slim of kan ik er beter het weekend overheen laten gaan en het maandag proberen?
X

Waarom kan dat niet in je topic van gisteren?

Ja, je kan haar prima morgen aanspreken.

Oh jaa dat zou kunnen! bedankt voor de tip

Je kan haar gewoon vragen waarom ze zo doet. Ze heeft wel genoeg tijd gehad om ‘af te koelen’. Vind haar gedrag wel een beetje lullig.

Waarom open je een nieuw topic ?

Ik zou directe vragen stellen en gewoon om antwoord vragen. Als ze weer zo raar doet en je gaat negeren zou ik mezelf afvragen of ze echt wel zo’n goede vriendin is of dat ze meer zo’n energiezuiger is. Heb zelf laatst ook na 1.5 jaar contact verbroken met een vriendin van mij die niet echt een vriendin bleek te zijn.