Ruzie met vriend hoe oplossen?

opgelost

Dit is wel een beetje apart zeg, waarom moet ie zo kwaad worden?
Alsof jij het expres fout zou doen, en dan gaat ie je ook nog opdragen om een paar dagen niet te praten. Echt normaal vind ik dat niet, ik zou het niet accepteren als mijn vriend mij zo zou durven behandelen. Misschien is het beter om het ff te laten rusten. Daarna kun je erover praten en hem duidelijk maken dat je hier niet gediend van bent.

-

Je begrijpt hem wel? Lieverd luister het is niet normaal dat hij zo reageert ook al is het zijn kindje, het had echt wel wat minder gemogen hij doet net alsof je niks kan ik vind dat echt een beetje ver gaan.

Geen dank trouwens, ik zou het een dag of 2/ 3 volhouden.
Als je advies wil mag je me uiteraard altijd noten.

Het is natuurlijk wel een beetje raar dat hij zo boos op je wordt terwijl je hem vrijwillig helpt. En als jij gewoon duidelijk hebt gemaakt dat je het erg vervelend voor hem vindt dat het nu is misgegaan, maar dat jij hem graag hielp en je er niets aan kan doen als het eens fout gaat, en hij is nog steeds zo boos, dan moet er toch echt een excuus van zijn kant komen vind ik. lange zin sorry ;’)

-

Hij gedraagt zich als een zes jarige die geen koekje mag :’) Jij hebt je best gedaan, het moet nu toch echt van zijn kant komen. Komt dat niet, dan weet je meteen wat je aan hem hebt in de toekomst.

Het is echt belachelijk dat hij om zoiets zooo boos op jou wordt. Ik hoop niet dat hij altijd zo boos wordt om kleine dingen. Daar gaat je relatie dan kapot van :frowning_face:

-

Een bedrijf starten levert veel stress op, vooral in het begin. Dus aan de ene kant kan ik zijn reactie begrijpen. Ik ben ook zo’n persoon die alles serieus neemt wat ik doe, een bedrijf al helemaal. Soms kan ik ook zo uitvallen tegen mijn vriend, maar ik weet wel dat ik fout zit en ik maak het goed. Al schreeuw ik nooit en zou ik al helemaal niet zeggen ‘de grootste fout ooit’. Daar gaat ie veel te ver in, maar dat kan ook de stress zijn. Ondanks dat het door de stress en wat dan ook kan komen, zit hij wel fout.
Hij moet het goedmaken. Als hij niet beseft dat hij fout zit, dan moet jij ook niet je best doen voor hem. Maakt niet uit hoeveel jij van hem houdt, als hij van jou houdt, dan maakt hij het goed.

-