Ruzie met vriend, help! :'(

Dankje dat je dit leest!

Ik en mijn vriend zijn al lang bij elkaar, bijna 2 jaar, we zijn 16 en 18 jaar. We hebben een hele goed relatie en ben echt gek op hem! Maar de laatste tijd zijn er zomaar heel veel irritaties, ik weet niet hoe dit komt en word er heel verdrietig van. Dan is er iets kleins en dan opeens word hij boos en hebben we ruzie… Ik weet dat het gek en nogal vroeg klinkt, maar we hopen allebei toch dat we ‘the one’ voor elkaar zijn. Maar ik word de laatste tijd echt gek van hem!! (en hij ook zeker van mij hoor), dit vinden we allebei heel erg.

Uitmaken wil ik niet ook omdat we al zolang hebben en we graag gewoon met elkaar verder willen!

Kan iemand ons helpen of heeft tip’s voor ons? Dankjewel!! <3

Het niet uitmaken omdat jullie al zo lang hebben is echt de slechtste reden ooit, je kan proberen elkaar pas weer na een week te zien en er voor te zorgen dat jullie elkaar echt even missen.

Wat voor irritaties zijn het? Spreek ze uit en werk eraan samen

hebben jullie buiten je relatie om stress?

Beetje lastig om tips te geven als je niet weet waar de ruzies om gaan. Ik zou namelijk gek worden van iemand die om allemaal kleine dingen ruzie maakt.

Bedankt voor je reactie!
Ik bedoel omdat we al zolang met elkaar hebben en al zo vaste relatie hebben, en ook nog omdat we elkaar eerste zijn… Willen we niet uit elkaar, we willen sowieso niet uit elkaar maar dit zijn gewoon een paar redenen.

We zien elkaar altijd alleen maar in het weekend, zaterdag heel de dag niet want dat werkt hij, dus we zien elkaar alleen heel even vrijdag soms, soms slapen we van vrijdag op zaterdag, zaterdag op zondag slapen we eigenlijk altijd maar rond 1/2u gaan we meestal al leren en zijn we niet meer bij elkaar, we zijn dus al zo weinig bij elkaar!

Ja ik snap het maar ik bedoel, als je daarom zegmaar bij elkaar zou blijven omdat je al zo lang hebt wordt het alleen maar langer.
Misschien is het juist goed om een keer in het weekend bij je vriendin te gaan zitten, overleg wel met je vriend wat hij hier van vind en dat je dat dan echt alleen doet om die irritaties zodat hij hier begrip voor kan tonen dat je er aan wilt werken zodat het uiteindelijk alleen maar beter zal gaan tussen jullie.

Nou, we hebben allebei nogal een druk leven. Ik zit in mijn eindexamen jaar en hij heeft het ook heel druk met school, los van onze relatie hebben wel wel at stress denk ik, en ik denk ik meer dan hij.

Over van alles en nogwat, door de weeks heeft hij een slechte internetverbinding en kunnen we dus moeilijk FaceTimen. Dan valt de een weer weg of dan is er geruis of dan verstaan we elkaar niet, dat levert ook wel irritaties op.

Of waar we in de weekenden slapen. Ook zegt hij heel vaak dat ik ‘Zijk/zeur’ terwijl ik gewoon zeg wat ik vind, dit heb ik ook al vaak tegen hem gezegd maar drinkt niet echt tot hem door.