Ruzie met populair meisje.....

Een heel populair meisje van school heeft hele lelijke dingen over mij gezegd enzo,
ik was heeeeeeeel erg boos, en daardoor heb ik zeg maar een soort mislukte wraakactie gedaan met mijn vriendin , daar is ze achter gekomen en daardoor heeft dat meisje nu heel veel mensen tegen mij opgezet, ( mijn vriendin heeft ook meegedaan maar ik krijg alle schuld op de een of andere manier) ik zit er nog steeds best wel mee, en elke keer als ik haar zie kijkt ze heel erg afkeurend naar me, en nu voel ik me heel erg onzeker…

Wat moet ik doen? :blush:

Dat was niet handig van je. Wraakacties zijn een kwestie van tijd tot de ander het ontdekt. Je had naar haar toe moeten gaan en vragen waarom ze zo doet. Maar nu kan je niks anders doen dan het je niet aantrekken en negeren. Je hebt je net zo verlaagd als zij.

Het is ook goed stom om een wraakactie te doen. Zo iets kun je beter pratend oplossen, of het aan je mentor/ouders vertellen.

Je kunt er verder niet zoveel aan doen dat zij jou afkeurend aankijkt, dat is geen misdaad :’)

dat was geen strak actie wraak plan het is op niks uitgelopen
gewoon je zelf blijven zonder onzeker te worden niks van aantrekken dat zegt meer over haar dan over jou.

Het woord ‘populair’ is echt teveel van betekenis veranderd de laatste decennia. Lelijk doen over anderen is dus echt geen blijk van populariteit naar mijn mening.

Gewoon afwachten lijkt me, dit soort dingen worden meestal na een tijd vergeten.

Oei, dit is geen fijne situatie voor je!
Maar sorry dat ik het zeg, wraakacties zijn niet zo slim…
Zoals anderen mensen ook al zeggen, gewoon je zelf blijven laat haar niet
merken dat je het irritant vind want dat vinden zulke pestkoppen juist leuk!
Naja sterkte en hopelijk houden ze er snel mee op!

Haha ja ik weet het, daaar ben ik nu dus ook achtergekomen, ik ga zoiets nooit meer doen!

Ik herken dit wel ja, ook aantal keer meegemaakt, en dan zonder wraakactie, ik hield me dan stil en hoopte dat het weer zou bezinken, nee in plaats daarvan waren vrienden oppeens tegen me…
Lang geleden gelukkig en nu kan ik weer met iedereen redelijk best/relaxt opschieten :slightly_smiling_face:

Ik duim voor je dat het snel voorbij is en iedereen weer beetje afgekoeld is, zo weinig mogelijk zeggen en lol maken met wie dat nog wel kan als eventuele afleiding

Gewoon negeren.

Aiii, ja ik ken dat soort dingen wel, alleen dan inderdaad (zoals XSister ook al zegt) zonder die wraakactie. Dat soort meisjes kunnen veel mensen tegen je opzetten.

Houd in ieder geval de eer bij jezelf vanaf nu, geen acties meer haar kant op doen. Laat haar en alle mensen die nu stom tegen je doen ook stikken, aan dat soort “vrienden” heb je baggerweinig.
Verder nu negeren, dat is inderdaad het beste wat je kunt doen.

Negeren. Hoe meer het jou raakt, hoe leuker zij het vindt.

Tja. Dat is wat mensen noemen Karma.
Dit is een beetje laat advies, maar misschien wel goed voor de toekomst:
Je moet nooit over je heen laten lopen. En dan bedoel ik niet meteen wraak nemen. Ik wil hiermee zeggen dat je het een merendeel moet negeren. Gewoon blijven lachen, en doen wat jij leuk vindt. Anderen hebben helemaal het recht niet om wat gemeens over jou te zeggen.
Helaas doen veel mensen het toch.
En natuurlijk mag je wel eens opkomen voor jezelf. Maar nooit moet je een wraak-actie ondernemen. Dat komt altijd net zo hard weer terug.
Jij moet laten zien dat jij het goed bedoelt. Die meid komt zichzelf nog wel een keer tegen.

Wauw, wat een speech! :’)
Sorry nog voor de lengte.

Thanx mensen <3

Je moet nooit met populaire mensen omgaan, krijg je altijd problemen mee.