ruzie met nicht

sorry moet het gewoon even kwijt…

ik heb ruzie met me nicht omdat ik niet op een feest kan komen van de familie ( een groot feest ) ofja ik kan wel komen alleen niet heel de avond want heb namelijk ook een feest van een vriendin en wil daar ook graag naar toe.
dus ze is boos op mij.
en deze maand zie ik haar super veel, dit weekend uit eten met familie, gala van mij school ( gaat ze mee met een vriendin die ook bij ons op school zit) verjaardag van me broer, oom, kerst etc.
en ik wil niet dat ze boos op me is, het is me enigste nicht en we schelen een jaar.
ik voel me ook gewoon kut pff
kwam haar vandaag tegen en ze zij niks tegen me, weet ook niet zeker of ze me had gezien maar denk het eigelijk wel.

Beetje raar van haar dit. Misschien kun je het proberen uit te praten? Vragen waarom het zo belangrijk is en uitleggen dat je het feest van je vriendin ook belangrijk vindt?

Flauw van haar. Ze kan toch wel begrijpen dat je ook naar dat feestje van die vriendin wil? Wat doe je haar daarmee aan… Beetje raar.
Ik zou zeggen, stuur haar een berichtje met dat je het zelf ook jammer vind dat je niet de hele avond kan komen ,maar dat die vriendin ook belangrijk voor je is! Zeg dat je samen deze maand ook al veel gaat doen en dat je er niks aan kan doen dat deze feestjes op dezelfde dag vallen.
Dat moet ze begrijpen toch? En als ze dan nog boos is, laat haar dan lekker barsten.

Heel erg vreemd van haar…

-

Probeer het uit te praten, ruzie is nooit fijn en zeker niet met een nicht waar je het goed mee kan vinden. Wat je kan doen is de twee dingen combineren zodat je haar nog even ziet. Maar probeer het goed te maken.
Ook ligt het niet aan jou of aan haar, het is alleen een ongelukkig misverstand en jullie komen er wel uit. Voel je niet schuldig, laat haar niet schuldig voelen maar accepteer dat jullie niet altijd tijd hebben. Hopleijk is de ruzie snel voorbij <3

Wat vervelend probeer het uit te praten en zeg dat het feest van je vriendin ook erg belangrijk is.
Of neem haar anders mee naar het feest als je vriendin dat niet erg vindt tenminste.