Ruzie met m'n 2 beste vrienden, wat nu? help!

Ik heb ruzie met m’n 2 beste vrienden, we kunnen mekaar vertrouwen en hadden/hebben een sterke band, maar toen…

We hadden afgesproken om te chillen, maar ik had geen zin meer om te chillen. Ik dacht dat ik dat gewoon eerlijk tegen hun kon zeggen, zonder dat ze boos werden. Maar thom (beste vriend) werd ook niet boos maar justin (beste vriend) werd een beetje boos en deed ineens super droog.
Een paar uur later werden Thom en Justin helemaal boos, ik snapte hun niet, ik vroeg waarom ze boos waren en ze zeiden: ‘waarom vertel je dingen door’. Ik dacht echt, wow, ik heb nooit wat doorverteld.

Nu heb ik hele erge ruzie met hun, terwel ik niks heb doorverteld, maar ze geloven met gewoon niet. Ze willen ook niet zeggen wie er nou liegt dat ik dat aan iemand heb doorverteld, ook zo flauw. Ik snap er gewoon niks meer van. Ze blijven maar over me tweeten op twitter, ook zo belachelijk!

Hoe kan ik dit oplossen? Hoe kan ik bewijzen dat ik echt NIKS heb doorverteld?

Kus Janine. :couplekiss_man_woman:

Van je afzetten tot dat hun weer bij jou komen. Jij hebt niks verkeerds gedaan. Misschien was het een geintje maar dat weet ik niet wacht het gewoon ff af.

Succes

Justin & Thom zeggen tegen m’n vriendin dat ik naar hun moet komen omdat ze anders denken dat ik hun niet mis en dat hun niks voor mij betekenen? x

Slap zeg… Tegen jou vriendin zeggen dat jij naar hun moet toekomen. Hallo je bent geen hond?! Als ze zo doen vind ik het een beetje vreemd gedrag. Voor jou betekenen je vrienden wel iets toch? Ben bang dat als ze zich zo gedragen dat jij niks voor hun betekend, kan ik niet zeggen hoor maar dat gedrag van hun is heel vreemd

Dat dacht ik ook! En ja, m’n vrienden betekenen heel veel voor me.

Ik had ook eenskeer ruzie, een vriendin deed heel raar tegen mij, bleek er dat een meid die ik niet ken over mij had gepraat … Dat ik een goede vriendin van mij, arrogant vond enz. Je moet het gewoon uitpraten …

We zijn nu met z’n drieën aan het praten en ze beginnen me steeds meer te geloven.

poeeepie! :heart::heart::heart:.

ze gaan je zeker vergeven, echt waar!
ookal heb je niks gedaan, zeg toch maar gewoon sorry,
dat is het beste wat je kunt doen,
laat ze het geloven!
& als ze je al een beeetje beginnen te geloven is dta helemaal gooed!
het komt echt helemaal goed liefje!

xoxoxo.
:heart: