ruzie met meisjes -> jongensvrienden kwijt

oke ik zal het even uitleggen,
gisteravond gingen we uit naar een kleine discotheek/kroeg hier in de buurt waar
we best vaak heen gaan. en er is altijd een groep jongens daar waarmee ik en
mijn vriendin dan vaak omgaan als we daarzijn en altijd mee praten enzo.
ik heb 1x met een van die jongens gezoend maar dat is al best lang geleden.
en hij heeft nu ook een vriendin enzo maar ik was wel nog gewoon bevriend met hem.
en ook met zijn vrienden enzo ik praatte regelmatig met hun als ik ze tegenkwam met uitgaan enzo via msn etc. en er was ook een jongen van hun groep die me leuk vond enzo en waar ik het wel goed mee kon vinden. en waarmee ik dus gisteravond beetje samen had afgesproken zeg maar. nu waren er dus meisjes een groepje die opeens helemaal op ons begonnen te schelden terwijl we gewoon ( ik en me vriendin )aan de bar zaten. en helemaal van ja moet je klappen kom naar buiten dan blabla. en toen gingen ze dus ook aan die jongens vrienden van ons zeg maar vertellen hoe stom wij waren blabla.
en toen zijn die dus de rest van de avond niet meer met ons komen pratnen.
ook die jongens niet
die normaal super aaridg zijn. maar die meisjes waren blijkbaar ook vrienden van hun.
echt super jammer we zijn nu echt onze vrienden kwijt denk ik? of niet?
jongens zijn vaker toch niet zo dat ze zich echt gaan bemoeien met als meisjes ruzie hebben ofzo en toch geen kant kiezen ofzo?..
oke ik moest even me verhaaltje kwijt miss herkent iemand zoiets ofzo

Jeetje, lullig zeg.
Jongens kunnen echt snel gemanipuleerd worden door zulke wijven tegenwoordig
Pff wel jammer, maar blijkbaar zijn het geen echte vrienden.

Erh… er moet toch wel een reden zijn waarom ze zo tekeer gingen? Je kan die gozer opbellen waar je mee had afgesproken en dingen uitleggen?

zodra die kutjes er een keer niet zijn komen ze wel weer naar jullie toe,
jongens bemoeien zich daar liever niet mee! (in mijn ervaring dan)

ja dat dacht ik ook dat jongens zich er liever niet mee bemoeien enzo.
en dat is het juist als ik die meisjes nu nog iets gedaan had ofzo.
maar we zaten daar gewoon, ik ben echt niemand die snel ruzie zoekt ofzo.
toen hun zo kwamen schelden op ons enzo heb ik ook gewoon gezegt van
doe maar rustig en toen ben ik gewoon weggelopen.

Ik zou gewoon met je vrienden gaan praten want dit is echt raar.

Probeer anders gewoon eens met een van die jongens op msn te praten ?
En vragen waarom ze jullie opeens negeerde?

Niet verwacht dat die jongens zo zouden reageren! Wat heb je gedaan om die mensen zo kwaad te maken?

Ik zou gewoon rustig op ze reageren, als zij weer zo reageren. Gewoon afwimpelen van ‘sorry daar doe ik niet aan.’ en dan gewoon lekker verder.

En als die jongens je ineens negeren, zou ik naar degene toestappen met wie je het beste kan praten en gewoon vragen waarom ze jullie negeren.

als jullie allebei vrienden van hun zijn, willen ze misschien geen party kiezen en houden ze daarom beetje afstand?

praat erover;]

misschien hadden ze geen zin in problemen en zijn ze gwn weggelopen… maar alsnog vind ik dat een beetje zielig maar weet zeker dat het goedkomt! de meeste jongens zijn niet zo en als jij egt goede vrienden met ze bent zullen ze egt wel ene keer terugkomen x

Ik kan moeilijk geloven dat ze zomaar naar je toekwamen om op je te gaan schelden…

^ precies