Ruzie met me vriend

Ik moet ff me verhaal kwijt.

Me vriend heeft me vertrouwen verneukt omdat hij ja wel eens aan hollandse groente deed. En als ik vroeg of hij wat had gehad zei hij altijd nee.
En vandaag ben erachter gekomen dat hij er heel erg aan toe is.

Dus ik werd boos op hem. Zegt hij dat het hem niet interesseert hoe ik me voel.
Ik weet wel dat het hem interesseert, dus ik zei ja als het je echt niet interesseert ja dan maak ik het nu uit. Toen zei dat hij het zelf wel wis dat het niet goed was enzo.

En ik zou hoe zou jij dat vinden enzo. Hij ja interesseert me niet dus ik zo volgens mij interesseert je jou niks, als ik zou zeggen dat ik zou snijden interesseert het je nog niet. zeg hij dat nog wel.
zeg ik ik heb gesneden, ik schaamde me ervoor. En toen was hij stil.

Eh oke?
Waarom blowt ie dan?
Als het doet omdat ie zich weleens kut voelt is hij een retard.

Waarom mag ie niet blowen? (ik snap dat je het vervelend vind dat ie gelogen heeft, maar wat is er mis met blowen?)

Hij mag het wel enzo maar als je er over ligt ja dan voel ik me gewoon kut en gaat me vertrouwen weg met dat soort dingen.
Want ben vroeger veel gepest dus vertrouwen in mensen heb ik vaak niet echt.

Maar me vriendin is drugs verslaafd geweest en ik wil niet dat hij dat ook wordt.
Want hij heeft wel de juiste connecties ervoor

Bel hem op, en zeg gewoon dat ie even moet luisteren en zeg wat je te zeggen heb. Dat je niet wilt dat ie liegt over dat soort dingen, dat het oké is om te blowen, maar je bang bent dat ie net zoals je vriendin te ver gaat. Niet zeggen dat het hem niet interesseer want zo jaag je hem alleen op de kast.

Hij is nu naar bed en ze mobiel is dood >.< dus zou ik via huis telefoon moeten bellen en dat doe ik niet om dit tijdstip.
Doe ik die moeder en die vader niet aan.
Maar hij zegt zelf dat het hem niks interesseert.

En hij is ook heel koppig

Dan bel je hem morgen op, of ie even tijd heeft. En dan ga je naar hem toe, ik denk dat je er gewoon over moet praten, als het je dwars zit. anders weet ik het ook niet.

Hij gaat morgen wat doen met vrienden en ik met een vriendin.
Maar eigelijk allebei heel koppig dus moeten we eerst ff de woede laten zakken en dan praten achja ga nu slapen

Dat het met je vriendin is gebeurt betekend nog niet dat het ook met hem gebeurt.