Ruzie met me moeder.

(VRIENDIN)ik heb ruzie gehad met me moedr.
ik heb haar vandaag ook uitgescholden voor hoer.
en ik ben naar een vriendin toe geweest ( nu )
en we zijn me moedr helletijd aan het bellen maar ze neemt niet op
en wat moet ik zeggen om het goed te maken ?
tipsss.
( ja het is ook wel me eigenschuld maar ze werd boos omdat ze dacht dat ik iets kapot had gemaakt wat ik niet had gedaan ps. ze heeft me mob en dat soort dingen afgepakt) :crazy_face:

Wow…ok, je moeder voor hoer uitschelden gaat heel ver. Maar dat terzijde.
Wat zou je dan volgens haar kapot gemaakt hebben? Misschien kun je een kaartje kopen en daarop schrijven dat het je echt eerlijk spijt en dat je het heel graag uit wil praten. En daarna een bosje bloemen kopen en goed en rustig en volwassen met haar praten.

Ga allereerst gewoon naar huis toe, en praat gewoon met haar.
Je moeder zal het je wel vergeven als het je maar echt spijt

naar huis toe gaan, je hebt 't zelf aangericht dus niet te laf zijn om niet terug naar huis te gaan om het uit te praten.

Ach gewoon uitpraten, ik heb best vaak ruzie met mijn ma, en zeg ook vaak dingen waarvan ik spijt heb.
Ik heb laatst een lief kaartje gekocht voor mijn ma dat het me spijt, hoeft niet natuurlijk, meestal is praten gewoon de oplossing.

ik heb ook vaak ruzie met mijn moeder maar dan scheld ze mij ook en dan later doet ze alsof er niks gebeurd en zegt ze dat ik háár heb uitgescholden terwijl zij mij uitscheld dat is nu ook al 4 keer gebeurd ik praat niet meer met haar en ik ga ook niet met haar praten
maar als ik jou was zou ik het wel met haar praten want zoals ik tegen haar doe en zij tegen mij wens ik je echt niet iedereen toe iedereen eigenlijk succes!!

Eens met KOEKJESxKOEK
ga gewoon praten. ze heeft zelf ook wel eens dingen gezegt die ze niet meent als ze boos was

Ben ik de enige die het schandalig vind dat je je moeder uitscheld?
Maar dat terzijde.
Het is bijna moederdag, neem haar mee een dagje uit op jouw kosten? Of koop inderdaad een lekker geurtje ofzo. En praat het uit.

Goh, soms, als je boos bent, hou je jezelf niet in de hand. Ik denk niet dat ze trots is op dat ze haar moeder heeft uitgescholden voor hoer. Dus begin daar maar liever niet over, heeft ze niks aan.

je bent niet de enige hoor!

Nee, ik zou dat ook nooit doen. Bedenk je eens goed wat je moeder allemaal voor je doet? Omdat ze een keer boos word, ga je haar nog niet voor hoer uitschelden. Ze heeft je negen maanden gedragen, en je eruit geperst. Sorry hoor maar ik vind het echt schandalig :expressionless:

ik weet hoe het voelt,
ik zei een x tegen me moeder stik toch vieze hoer
maar als zij merkt dat het je spijt vergeeft ze het wel,
desnoods koop je een lief kaartje, chocola, weet ik veel voor haar!
& ze begrijpt ook vast wel dat je dingen roept die je niet meent als je boos bent, zie hierboven dus, :woman_facepalming:

Dan leert ze het maar in de hand te houden.
Ook als je woest bent.

-

Zo makkelijk is dat niet.

Ik denk dat het ook wel veel verschild of je close bent of niet met je moeder. als je heel close bent zal je haar niet zomaar 1 2 3 uitschelden maar is je band flut dan floept dat er gewoon uit. tja.