ruzie met me big love

ik heb dus een probleempj, en hoop dat iemand mij hiermee kan helpen:$ heb namelijk iets nietzo slims ondernomen, waardoor me crush heel boos is… hoop dat iemand me wat tips kan geven, over hoe ik het goed kan maken, want zonder hem valt voor mij niet meer te leven denk ik.

Wat voor niet-zo-slims heb je gedaan?

Ik denk dat je sowieso even moet wachten tot hij gekalmeerd is en daarna kun je hem vragen of hij even tijd heeft om met je te praten…

Ik zou ook heel begripvol reageren en hem gelijk geven en natuurlijk zeggen dat het je spijt. Verder zou ik niet met kadootjes aankloppen.

hij heeft een vriendin, en we zijn al wel bezig enzo, maar omdat vriendinnen van mij t weten is ie geflipt…

Waarom ga je überhaupt achter een jongen aan die een vriendin heeft?

met carnaval begonnen, maar hij vind mij ook leuk zn vriendin en hy gaat niets meer worden, tenminste, dat is wat hij zei.

Heel eerlijk, ik zou een jongen die dat zegt niet geloven…

Maar als ik jou was zou ik wachten tot hij het echt met z’n vriendin heeft uitgemaakt voordat je iets met hem doet. (:

En de kans is er dat als hij bij zijn vriendin vreemdgaat, dat hij dat bij jou ook gaat doen.

Als hij je echt wil, zou hij het sowieso eerst uit moeten maken met zijn vriendin. Anders zou ik geen aandacht aan hem besteden.

deze reacties zetten me aan het denken :blush: maar nu de vraag nog… hoe zet ik dit weer recht.

Uhm… een jongen met een vriendin is niet echt snugger?
En je hoort niet van een jongen af te laten hangen of er “te leven” valt. o.O

hihi ;$ ik bedoel t sarcastisch hrr:$ maar ik bedoel, dan ga ik denk ik veranderen, vriendin van me zegt dat hij me tranen niet waard is, maar ik wil hem gewoon niet kwijt…

Ik vind het echt raar dat je sowieso met een jongen neemt die iets heeft
met een ander meisje.
Maar goed dat moet je zelf weten!
Ik zou met hem gaan praten als die boos is.
En als die echt heel kwaad is, kan je hem beter
even met rust laten

Eh, gewoon geen contact opnemen totdat hij het uitgemaakt heeft met zijn vriendin.

heb m nu net gepingt :blush: hij wil dus dat ik een manier vind, om te laten zien dat ik echt van hem houd, en dat ik echt moeite voor hem doe.

Ik vind niet dat hij dat van jou mag vragen, hij is degene met een vriendin. Ik zou niet voor deze jongen gaan, grote kans dat hij jou ook gaat bedriegen.

hoeso is mn username verschrikkelijk… xd
en zo snel als hij nu vreemdgaat, zou dat ook bij mij kunnen gebeuren, k vind het erg jammer dit allemaal. maar zou hem voor geen goud willen verliezen. en ik denk dat daar het probleem is, ik wil hem niet kwijt

Je bericht in combinatie met je naam en titel…

nee laat maar gewoon

hahaha dit topic
<3
Lobiii voor dit topic

Lieve,

Je strijkt me als een persoon dat niet capabel is om zuivere keuzes te maken op het gebied van affectie. Stop er maar mee, met die hele gast. Ook leuk dat je gewoon loopt te stoken in een relatie, erg fijn.

Kus.