Ruzie met lief

Hallo,

Ik en een jongen hebben een geheime relatie maar ineens kom ik erachter dat mensen onze berichten hebben gelezen en ja natuurlijk het eerste ding dat ik doe is hem erover vragen. En nu zegt hij dat hij dat helemaal niet heeft gedaan en dat ik lieg en nu is het zelfs zo erg dat hij mij negeert. Nu weet ik niet wat ik moet doen kunnen jullie me helpen?? Ik hou echt teveel van hem :pensive::pensive::weary::weary::weary::weary:

Groetjes
Lisa

Hoe ben je erachter gekomen dat mensen die berichtjes hebben gelezen? Misschien kan je eens bij die bron navragen hoe dat zit.

Ja iemand had blijkbaar zijn Facebook wachtwoord en ik blijf hem dat vertellen maar hij negeert me gewoon

Ik vraag me meer af waarom je een geheime relatie hebt? Dat lijkt me al niet helemaal gezond en vragen om problemen, tenzij het niet mag wegens geloofsovertuiging o.i.d…

Als je er niet zo geheimzinnig over doet enzo, dan is het toch ook niet vervelend wanneer mensen het weten? Kun je daar al geen ruzie meer over hebben.

Maar daar heb je nu niks aan, bel hem gewoon eventjes of ga bij hem langs om te praten.

We hebben een geheime relatie om verschillende reden:

1. er zijn zoveel mensen dat verliefd zijn op hem maar waar ik echt een goeie band mee heb

2. mij beste vriendinnen vinden hem echt niet leuk

…

En ga zo maar door aub help mij ik weet echt niet wat ik moet doen

Ik heb hem al meerdere keren proberen te bellen maar hij antwoordt niet dus heb ik hem al een uur ofso niet gezegd omdat ik dacht dat het misschien beter zou zijn dat hij eventjes nadenkt maar ik denk dat het gewoon voorbij is…

Als ik puur kijk naar de 2 redenen die je geeft vind ik het al slecht.
Waarom zou je een geheime relatie hebben met een persoon? Je vind diegene leuk en als je vrienden echt je vrienden zijn accepteren ze het.

Mag ik vragen hoe oud je bent? :slightly_smiling_face:

Verder denk ik dat jullie beter sowieso geen geheime relatie konden hebben, vriendinnen accepteren je relatie heus wel en dat voorkomt een heleboel problemen. Maar goed, daar heb je nu niets aan.

Ik zou als ik jou was hem even tijd geven en dan eventueel morgenavond (tenzij je hem morgen ziet op school?) kunt proberen om nog eens met hem te praten. Niet dat ik het goed vind dat hij je nu negeert, maar als je hem blijft bellen of appen duw je hem alleen maar verder weg.

ik snap hoe frustrerend het is dat hij je negeert, maar ik zou proberen niks meer te zeggen tot morgen middag/avond, zo heeft hij ook even de tijd om na te denken.
Ik denk ook zoals hier eerder al was gezegd dat je vriendinnen jullie relatie wel zullen accepteren! en is het niet veel leuker als jullie gewoon samen in het openbaar kunnen zijn?

hoe oud ben je?

Ja jullie hebben gelijk ik ga gewoon zwijgen en trouwens ik ben 16 jaar

:cold_sweat: