ruzie met je zus

IDD!!
en broers. :’]

Argh ja, en als ze het dan niet meer kan bijhouden dan wordt het: ‘Na na na na naaaa ik kan je niet hoooren’

Pardon?!

Dat doet mijn broer ook en dan kan ik het niet helpen als ik in lachen uitbarst en dan wordt ie weer boos omdat ie vind dat ik hem niet mag uitlachen :pensive: tssss

nou sorry hoor:S

ik denk dat het vanzelf wel goed komt, en als het langer zo blijft, zou ik er toch even over gaan praten.
dat je er toch mee zit zegmaar.

Ik had met mijn zus eigenlijk nooit ruzie, maar zij was ook veel ouder dan ik.
Met mijn jongste zus heb ik tegenwoordig ook nooit ruzie meer, sidns ze op kamers zit is ze een stuk minder kinderachtig. Het kan ook dat je zus gewoon een beetje onzeker is en daarom zo doet.

ik zou niet samen doen met schoenen. Vind ik nou niet echt hygiënisch. En dan krijg je ook weer de ruzies als je toevallig op dezelfde dag die schoenen aan wil.

ja dat heeft bij ons ook echt geen zin. want zij is helemaal niet zuinig op haar spullen, terwijl ik juist heel zuinig op mijn spullen bent.
zij doet met schoenen niet eens een half jaar terwijl ik er soms juist 2/3 jaar mee kan doen!
niet zo’n goed idee dus!

ik begrijp je wel, ik had dit ook altijd met mijn zus… en ook al zei ik het tegen haar, (vond het erg lastig om eerlijk tegen haar te zeggen waar ik me bijv aan stoorde) dan nog hielp dat niet.
om eerlijk te zijn ging het pas beter toen ze uit huis ging, dat is nu 2 jaar geleden en we zijn beiden volwassener geworden en nu gaat het erg goed!
ik kan verder niet echt tips geven, het ‘afwachten’ dus in feite, maar voor nu is dat lastig.
probeer confrontaties te vermijden.
het is heel lastig om je altijd in te houden, maar als zij je irriteert bijvoorbeeld, probeer er zelf boven te staan of weg te lopen en even boos te zijn op je kamer en je er dan over heen te zetten, dat zal misschien de ruzies verminderen en bij mij was het zo dat na een tijdje mijn zus ook haar best ging doen om ruzies te vermijden,
in ieder geval succes!

Haha, mijn zusje heeft een hekel aan mij. Ik spreek uit ervaring: je zus zal niet veranderen :B !!!1!

gewoon kopen, niks van aantrekken en je eigen ding doen, ze draait dan wel bij als ze ziet dat het jou ook niks doet. (:

ik heb dat gelukkig niet, mn zus en ik verschillen daar teveel voor, maargoed dat heeft ook weer zn nadelen. (:

haha dat ken ik, maar dan met een vriendin.