ruzie met je zus

Hee meiden,
Ik heb de laatste tijd altijd ruzie met mijn zus.
Ik word gewoon helemaal gek van haar. Ze denkt dat ze alles beter weet en dat ze alles kan maken. Vreselijk gewoon.
Maar het ergste is…
een tijdje geleden wilde zij graag allstars, maar heel toevallig wilde ik die ook. Ik dacht dat vind ze vast niet erg dus ik zei tegen haar dat ik die ook wilde. Nou ze werd me toch boos. Ze heeft me volgens mij een week niet meer aangekeken!
Nu wilde ik Vans gaan kopen en nu wilt zij ze ook. Niet dat ik dat heel erg vind, ik kan er alleen niet tegen dat zij denkt dat ze dat wel bij mij kan maken maar ik kan dat absoluut niet bij haar maken. Jezus. Ik wilde haar echt uitschelden, maar dat deed ik maar niet.
Help me!
x

Zo gaat dat wel vaker bij zussen, komt vanzelf goed!

Familie… je hebt er altijd ruzie mee, maar je kan echt niet zonder.

Daar ben je zussen voor.

Oh ik kan wel zonder mijn zus hoor. Ik kan echt niet met haar door één deur. Ze is zó kinderachtig terwijl ze 2 jaar ouder is dan ik, en ze kan niet op een normaal niveau discussiëren, en daar kan ik niet tegen x]

hier heb ik ook niet echt iets aan:$:$

Sorreh… Praat even met haar? Ze is je zus dus ze zal je wel begrijpen. Misschien zit ze ergens mee dat ze dat op jou af reageert of zo.

Ik snap dat je dit niet echt fijne hulp vindt, er wordt idd vaak gezegd dat je daar zussen voor bent maar ik heb nu ook echte ruzie met m’n zus. Het is nu zo ver dat ze me niet eens meer wil zien voor een tijdje.
Echt hartstikke irritant, ik probeerde het nog een beetje oke te krijgen maar nu vindt ze dat ik in de weekenden maar naar m’n vader moet omdat zij dan naar mijn moeder wil. (ouders gescheiden en doordeweeks zit mijn zus op kamers)

Maar het is lastig om zoiets op te lossen, ik weet ook echt niet hoe…

Waarschijnlijk is het gewoon een periode die je samen moet doorkomen, waarna het later vaak beter gaat.

Ik had die allstars gewoon genomen als ik jou was hoor.
Ze mot leren dat de wereld niet om haar draait en dat ze niet de enige met allstars is.

Bij mij is het echt precies hetzelfde, alleen is ze maar 1 jaar ouder bij mij.
Echt verschrikkelijk, net alsof je met een kleuter discussieert

dit en het waait vanzelf over (:

Dit dus

Dit. En als jullie zelfde maat hebben (weet niet of dit het geval is) dan is het toch juist handig. Haalt zij de Allstars en jij de Vans, en kunnen jullie het van elkaar lenen…

Dit is leuk ja, ik zou het voorstellen aan der!

Niks aan te doen. Dit is je zus, die kan je niet veranderen. Die wordt vanzelf wel volwassen.

Ik las ‘ruzie met jezus’.

Ach, het waait vast wel weer over. Hoop ik (:

daar is je zus toch voor? die periodes zijn er nu eenmaal, veel ruzies om niets, die heb je ook (hoop ik) alleen met je zus of broer. het is zo weer over en is er soms ook best snel. whatever? jullie zijn pubers en maken je dus idd druk om dit soort domme dingen als wie als eerste all stars wou. ik heb al 4 jaar een kutrelatie met mijn zus en er zijn nog veel meer meiden die het zwaarder met hun zussen hebben, dus stel je niet aan.

Nou jongere zusjes zijn ook vet irritant hoor :stuck_out_tongue:

:grinning_face_with_smiling_eyes: