ruzie met ex

.

ik snap het probleem niet.
het is je ex klaar. maak je niet druk over wat hij vind/doet/zegt

Ja maar, we zijn als vrienden uit elkaar gegaan. En we gaan nog leuk met elkaar om. En dit doet hij voor het eerst. dus ik snáp het gewoon niet.

Alleen al het feit dat hij een foto van hem en een andere ex erop zet betekend dat hij net zo erg ermee bezig is als jij. Gewoon een poging om je jaloers te maken.
Ik zou hem laten voelen wat hij mist, dus gewoon negeren en doen alsof je van niets af weet. Híj moet degene zijn die al eerste iets van zich laat horen, en doet die dat niet, weet je meteen dat je hem beter uit je leven kan hebben dan erin.

Laat hem een tijdje, ik weet niet wat voor opmerking je maakte, maar ik heb dat vaak met mijn vriend. Dan zeg ik iets maar dan vat hij het verkeerd op en krijgen we ruzie. Eerst negeren we elkaar… daarna zeg ik sorry enzo.

Ehm, misschien kan je hem een tijdje met rust laten, niet aan die foto denken op hyves, hyves is maar een kud site. Misschien kan je hem daarna bellen & vragen of hij dit weekend wil afspreken/naar buiten gaan om even te praten omdat je dat fijner vind als via msn?

Dan leg je hem uit dat je het niet zo bedoelde maar dat je gewoon niet goed uit je woorden kwam…

Dat en je krijgt makkelijk ruzie via msn. Omdat je elkaars lichaamstaal niet ziet snap je niet hoe je bij elkaar overkomt, zo ontstaan er veel misvattingen, waarschijnlijk ook de oorzaak van jullie ‘‘ruzie’’.

Het ging namelijk zo:
Ik voelde me nogal kut die dag… en dan ben ik het type die mn gevoelens uit. Dus dat deed ik bij hem. Alleen vatte hij het verkeerd op. omdat hij dus wellicht dacht dat het aan hem lag dat ik me zo kut voelde… maar dat was dus niet zo. Het was gewoon dat ik me niet zo lekker in mn vel voel de laatste tijd. Maar een paar dagen terug was hij nog vet begripvol erover! En nu doet ie vet raar en zegt ie: Wat kan ik daar nou aan doen…

Bless u

Jongens kunnen er meestal niet tegen als meisjes (hun vriendin) zich kut voelen en dat telkens zeggen tegen ze, doe ik ook. En dan op het eind van de dag; Hou nou eens op, je bent niet de enige die zich kut voelt’ Ofzoiets.

Oke hier heb je niks aan, sorry ;p

Nee blijkbaar… Maar ik zit er zo over in dat hij me ineens negeert! Heeft ie echt nooooit gedaan.

^
gewoon niet meer tegen hem praten. Vast in een rotbui.
En ben je zeker dat je geen gevoelens meer hebt…?
Ik denk van wel. Zeg altijd, exen zijn nooit vrienden behalve als er nooit echt gevoelens waren of er steeds nog gevoelens zijn.