Ruzie met een vriendin, van mijn vriend

Ik heb hulp nodig !

Ik heb ruzie met een vriendin van mijn vriend, zij beschouwd hem als haar beste vriend maar hij als gewoon vrienden. Nu ergerde ik mij al enige tijd mateloos aan haar omdat ze zich nogal verwend gedraagt het is altijd op haar manier of geen en dan chagrijnige en boos zijn. Mijn vriend wordt hier natuurlijk ook niet vrolijk van en reageert dat dan af op mij. Hier was ik dan mooi klaar mee, en heb het tegen haar gezegd, zij ging natuurlijk rennend naar mijn vriendje om verhaal te halen. We spreken elkaar nu niet meer en heb hier dan ook totaal geen behoefte aan.

Omdat ik vorig jaar ben aangerand en in elkaar geslagen bel ik mijn vriend 'savond als ik van werk naar huis ga (2x in de week) nu was zij laats samen met hem en vond dit niet leuk dat hij met mij belde… nu krijg ik dus weer over mij heen dat ik iemand anders zou moeten bellen als ik bang ben 's avonds omdat het haar niet bevalt. Dit slaat toch volkomen nergens op of zie ik het nou gewoon verkeerd?
:rage:
iemand tips om met deze situatie om te gaan?

Ten eerste heeft zij het recht niet om te bepalen met wie jij belt s avonds. Ik geef je groot gelijk dat je na zo’n gebeurtenis graag belt buiten en als je vriend dit ook prima vindt, staat zij hier buiten.

Wel vind ik dat je je irritaties over haar, beter met je vriend had kunnen bespreken, dan had hij dit rustig bij haar kunnen aankaarten.

Ja, iki heb meerdere keren bij hem aangekaart dat haar gedrag mij ergerde volgens hem was zij gewoon zo en moest ik daar niet op oordelen. Waardoor ik al mijn irritatie heb ingeslikt en vervolgens tegen haar heb gezegd wat ik er nou van vond omdat ik anders bang was zo veeel ergere gevolgen.

Omdat ik mijn vriend belde, werd zij chagerijnig waardoor mijn vriend een kut avond kreeg omdat ze samen childe… toch vind ik dat zij het respect moet opbrengen en normaal moet zeker omdat zij weet dat ik ben aangerand en in elkaar geslagen ben en dat de reden is dat ik bel.

weet alleen niet hoe ik dit naar mijn vriend moet brengen en zo dat hij inziet wat het met mij doet want ik ben elke de dupe door haar

We hebben afgesproken hier morgen over te praten, maar zou niet weten hoe ik het moet brengen zodat hij weet hoe ik mij en wat het met mij doet zonder hem aan te vallen en dingen te verwijten

Waarom vraag je je vriend niet of hij haar duidelijk maakt dat zij zich niet moet bemoeien met jullie relatie. Ze kunnen best vrienden zijn maar zij heeft niks te maken met jullie relatie. Succes morgen :slightly_smiling_face:

Dit

Wat een trut. Ik haat zulk soort meisjes. Zoek lekker je eigen vriend ipv aan die van iemand anders te hangen.

Heb je inmiddels met je vriend gepraat?

Ik denk dat haar heel snel duidelijk gemaakt moet worden dat zij niets met jullie relatie te maken heeft en zich er al helemaal niet mee moet bemoeien.

Ga desnoods met z’n drieën om te tafel als het tussen jullie niet werkt en je vriend er niet tussenin wil gaan staan.