Ruzie met een vriend.

Oké, het is nogal een vaag verhaal, maar ik probeer het duidelijk te vertellen.

Een vriend van mij is best wel een playertje. Hij kan zich niet normaal op één meisje richten en heeft al een aantal meisjes gebruikt.
Nu was hij dus al een tijdje met één meisje (M) bezig. Hij zoende geen ander. Eergister begon hij dus weer aan andere meisjes. Dus ik zei tegen hem, op msn.
‘Misschien moet je je eens op één meisje richten, M ofzo.’
Daarna zei ik nog,
‘Als je haar niet echt leuk vindt, dan heb je haar dus ook gewoon gebruikt.’
En het leek er juist eindelijk op dat hij M echt leuk vond. Daarom zei ik dat. Ik wilde er eigenlijk mee zeggen, dar hij haar wel leuk vond en haar dus niet gebruikt had.
Hij werd ontzettend boos en begon allemaal te zeggen dat ik hem helemaal niet kende enzo. (Vreemd).
En ook dat ik maar beter mijn mond kon houden.
Sinds die dag negeert hij me gewoon. En hij is jarig vandaag (18) en ik zou eigenlijk komen. Ik had nog gevraagd (over msn) of ik nou nog wel moest komen.
Hij antwoordde niet direct, maar pas toen ik offline was. Toen ik weer online kwam stond er:
‘Hou indd maar je mond.’
Ik snapte niet echt wat hij bedoelde, maargoed.
Nu is hij ook online, maar wel afwezig. Ik had nog gezegd dat hij zich niet aan moest stellen en dat hij net deed alsof ik hem iets ergs had aangedaan.
Daar reageert hij niet op. Ondertussen is wel zijn msnnaam veranderd. Dus dat betekent dat hij niet bij zijn bezoek is.
Hij negeert me gewoon weer.

Ik heb geen zin meer om steeds een gesprek te beginnen. Hij negeert het toch steeds. Ik ga niet de hele tijd achter hem aan lopen.
Maar wat zouden jullie doen? Ik zou het wel zonde vinden als hij hier zo’n big deal van maakt dat de vriendschap over is.

Hij vind het vast hard om te horen dat hij een player is.
En dat wil hij natuurklijk niet horen dus negeert hij jou maar…
Beetje rare actie maar jij hebt gewoon gezegt, wat je wou als het echte vriendschap is draait hij wel weer bij :slightly_smiling_face:

x

Jah, laat m inderdaad maar gewoon even met rust… en na een weekje kan je misschien een normaal gesprek met m beignnen en uitleggen dat je t niet zo bedoelde of da thij het verkeerd opvatte…
niet achter hem aan gaan jagen dat vind ie vast niet leuk…

Hij heeft je iig niet geblokt dus hij is niet heel boos denk ik, hij wil gewoon nu niet praten.
*probeert idiote gedrag van jongens te begrijpen*

Hem goed uitleggen wat je nou bedoelde, en dat je het helemaal niet lullig bedoelde. Of hem opbellen ofzo.

Succes!

Hij is denk ik iemand waar je af en toe een beetje boos op moet zijn en daarna negeren. Niet altijd al te aardig doen. Maarja dat vind ik dan. :wink:

Even negeren nadat je boos bent geweest, bedoel ik dus.

Haha, ja precies. Niet goed voor zijn ego :wink:.

miss kan je m bellen ofzo, dat je t op die manier uitpraat. weet niet hoe lang jullie al bevriend zijn, maar als het wat langer is dan lijkt dat me t beste…

Ik ben nu dus bezig niet tegen hem te praten.
En hij zegt verder ook niks.
Als hij contact wil, moet hij zelf maar beginnen met praten.
Ik zie hem volgende week op een feest, dus ik ben benieuwd!

je kan ook op de fiets stappen en naar zn huis toe gaan :slightly_smiling_face: of juist gewoon wachten tot hij het initiatief neemt

Okay, hij praat weer en gaat met mij mee gala kijken.
Ik denk dat alles weer cool is.

oke, mooi zo :grinning:

praat erover : face to face.
dan zie je tenminste wat hij wel/niet meent en hoe hij iets bedoelt en hij ook bij jou. succes ermee!

Okay, nog een update.
Gisteravond gingen we met een groep naar gala kijken en hij was er ook bij.
Het is echt weer helemaal goed :slightly_smiling_face:.

Mooi zo =)

Nice

gelukkig :grinning:

Ondertussen alweer een ruzie.
Nou ach, komt goed :stuck_out_tongue:.