Ruzie met een jongen

Hee allemaal,
Ik heb vorige maand ruzie gekregen met een jongen. Ik heb best een lastige thuissituatie (vechtscheiding tussen mijn ouders). Ik heb erg veel moeite om hier over te praten maar ik heb het verhaal tocg aan een jongen verteld. We hebben heel veel geappt en ook enkele keren afgesproken. Ineens begon hij bot te doen en werd om de raarste dingen boos. Ik heb aan hem gevraagd waarom hij zo deed. Toen zei hij dat hij klaar met me was, ik een aandachtshoer ben, dat ik mijn thuissituatie verzonnen heb en nog meer van dat soort dingen. Iedere keer als ik aan hem denk of hem zie word ik boos. Heeft iemand advies wat ik met deze situatie kan doen zodat ik mijn boosheid kan verwerken?

Hem ieder geval proberen te vergeten en te negeren. Wellicht wel een idee om met iemand ove je thuissituatie te praten, iemand die je vertrouwd?

Zoals hierboven inderdaad, hem gewoon negeren en je met andere dingen bezig houden. Als je het verhaal over de vechtscheiding van je ouders graag kwijt wilt, zou ik het doen aan iemand die je vertrouwt of iemand professioneel.

Dankjewel voor je reactie. Op dit moment is er een psycholoog aangevraagd. 2 januari heb ik het eerste gesprek met een jeugdprofessional. Na die opmerkingen zei hij dat hij me voor die dag genoeg geappt had. Ik heb toen al het contact verbroken omdat ik zo boos was. De volgende dag heb ik nog sorry gezegd omdat ik best boos reageerde maar daar heeft hij niet meer op gereageerd. Ik vraag me af of ik hem niet gewoon mis maar als ik er dan aan denk om weer vrienden te zijn… dat hoeft voor mij niet meer. Ik ben totaal niet snel boos en kan mensen best wel snel dingen vergeven maar op het moment dat ze een verkeerde opmerking over mijn thuissituatie maken, word ik heel boos en kan ik het mensen niet snel vergeven. Ik wil hem zo graag vergeten maar dat lukt niet. Ik kom hem ook iedere dag op school tegen.

Hij klinkt niet bepaald als iemand die je als close vriend wilt hebben. Ik zou inderdaad geen contact meer met 'm zoeken en gewoon goed gaan praten met de psycholoog inderdaad. Hoop voor je dat dat goed gaat helpen!

Dankjewel voor je reactie. Ik hoop ook dat het praten gaat helpen. Zou ik het er ook met mijn ouders over moeten hebben? Mijn ouders weten niet dat ik bijna een relatie had.