ruzie met de arrogantste meisjes van school!

Hallo.
ik kreeg vanmiddag ruzie,

ze gingen tegen me te x dat ik niet arrogant moest doen
& dat ik lelijk ben.
dat boeit me ofzo niet
maar ze gingen het wel tegen iedereen vertellen
morgen zie ik ze weer
wat zou jij het beste doen in dit geval?

keihard negeren

dat is wel het beste ja!
maar dan lijkt net of je het bange meisjes speelt
terwijl ik me woordje wel klaar heb liggen!

Negeren idd.
Zijn het ook van die meisjes die meteen al hun vrienden erbij halen als je ruzie met ze hebt? Dan is negeren wel moeilijker…

Negeren idd, als ze echt gaan schelden gewoon terug schelden. Laat ze dan zien dat je dit niet zomaar pikt.

ja het zijn inderdaad van die meisjes die opeens met ze 5e tegen mij stonden te schreewen dat ik lelijk was. eerst liep ik door en zei als je wil komen praten doe dat dan gewoon normaal. en toen liep ik weer weg.
maar ze vertellen het ook tege de school!

negeren en nee dan lijk je niet een bang kindje jij bent veel beter dan hun… en daar hoef jij geen aandacht in te steken

Nouja, niet als je gewoon zelfverzekerd loopt, ja ik weet niet hoe je dat moet uitleggen, maar als je ze negeerd hebben ze er echt het minste plezier in… hoe moeilijk het ook is om niks te zeggen haha,

heb ik ook altijd, heb mijn mond ook altijd wel bij haha

jaa inderdaad ze hebben er minder plezier in, want hun vinden dit gewoon leuk ze weten zelfs de goeie reden niet! maar ze zijn zo zwak dat ze dan iemand gelijk lelijk noemen!

hm heb ook zoiets gehad vorig jaar,
mijn beste vriendin is vriendinnen met de ‘populairste’ en dus ook wel de arrogantste meisjes van de school.
Ik hoorde dus via mijn beste vriendin dat ze me een bolle kop vonden hebben,en ze vonden me lelijk. toen ik ze vorig jaar tegen kwam op de kermis, stonden ze me met z’n alle aan te gapen. alsof ik dat niet zie? anyway, ik heb het gewoon genegeerd, ik heb mijn eigen vrienden, en mij boeit het niet als ze me lelijk vinden, moeten hun weten! Als ik jou was zou ik er gewoon niks van aantrekken, die meisjes hebben gewoon niks beters te doen joh :wink:

Als je je mond echt goed hebt, terug reageren.
Niet schreeuwen of wat, maar gewoon met rustige, maar snijdende opmerkingen.
Dan worden hun stil.

maar als je niet van die snijdende opmerkingen maakt, maar echt van die suffe opmerkingen, als je me begrijpt… dan moet je je ze gewoon negeren. Want anders maak je het erger.

Of je moet een hele pakkende opmerking hebben zodat ze echt niks meer terug zeggen, haha dat vind ik altijd wel leuk

Jaa maar ik zat vanmidag al tegen ze te schreeuwen al al dat gedoedat ze normaal moesten doen en dat ze arrogant waren.
dus ik heb het al erger gemaakt!

maar ik zie morgen ik ga ze negeren!
ik ga laten zien, dat ik de volwassene ben in dit geval, :slightly_smiling_face:
hoop dat lukt, want ik word wel snel boos haha!

Ik ga altijd bluffen zegmaar
Dat ik doe alsof ik ze een klap ga geven als ze nog een keer iets durven te zeggen
Meestal moet je wel in kunnen schatten wat voor iemand het is, en dan kan je zelf wel bedenken of je het moet negeren, of ze juist terug moet pakken xD

nou dan kan ik ze beter laten
hun hebben nog al wel wat vrienden:).

gwn met je ogen draaien en doorlopen… dat zou ik doen

ik ken dat soort mensen.

ze zijn echt irritant en denken dat ze heel wat beter zijn.
zijn ze natuurlijk niet maar goed.
vraag aan hun wat hun probleem is. =]

sticks&stones may break my bones but words can never hurt me? ik zou het gewoon negeren, dat werkt vaak wel het beste. je kan ook reageren, maar (hoe hard je ze ook uitlult) dat werkt niet echt, dan gaan ze eigenlijk alleen maar door.
haha ervaring hier, maar goed, ik raad negeren aan (: succes

verwaande look geven en doorlopen.
niet luisteren naar wat ze zeggen
want ze willen je kapot maken.
so keep ya head high
theyll kill to see you fall!