Ruzie met crush

Hellow :wink:
Wel kheb eeen heel ambetand probleem
en mss kunnen jullie me helpen?

Ik heb dus een jongen die ik zie zitten
en hij mij.
maar nu hebben we ruzie
egt dommss omdat ik heel jaloers ben
maar wat moet ik nu zeggen om het goed te maken? :frowning_face:

weet iemand wat ik kan zeggen of moet ik hem negeren en w8en tot hij terug antwoord
want hij antwoord soms niet op mijn smsen

up

ja moet je maar niet jaloers zijn. als hij jou niet ziet zitten dan neit toch dan hoef je er niet jaloers voor te zijn. en up dit topic niet na 3 min

ik zal wel even voor je uppen!

ja sorry hoor
maar ik zit er mee :frowning_face:

Ambetand?.. o.O

Anyway, hem met rust laten nu

Idd je moet proberen niet zo jaloers te zijn. Des te meer reden voor hem om niet met je te nemen, want als jullie dan echt een relatie word de jaloezie wss alleen maar erger.

maar ik probeer hem te negeren door zijn nummer te verwijderen
maar ik kan hem niet met rust laten
en nu ken ik zijn nummer al vanbuiten :frowning_face:

Dat hoeft niet
Maarehmm… even niks van je laten horen, en weer na een paar dagen contact zoeken, misschien moet ie stoom afblazen?

Minder jaloers doen. Je bent immers (nog) niet z’n vriendin… Laat hem een tijdje met rust en als hij niks van zich laat horen, kan jij later nog het initiaf nemen om dat te doen :slightly_smiling_face:.

dankje :slightly_smiling_face:

Sorry zeggen dat je (waarschijnlijk) zo bitchy uit de hoek kwam en hem even laten rusten.

Ja, hem even met rust laten en er over een paar dagen op terugkomen.

Als hij nu niet antwoordt even een paar dagen niks van je laten horen en dan bij hem langs gaan of bellen.

Ambetant i irritant, naar, onhebbelijk, vervelend[/i]

Dat ligt eraan wat de reden is dat je ruzie hebt.

Dat ik jaloers ben op al zijn vriendinnen

Je kunt beter persoonlijk met hem gaan praten i.p.v. hem te smsen.
Praat er met hem over en probeer niet zo jarloers te zijn.
Hij ziet jou toch zitten, en niet iemand anders.
Daarom moet je hem vertrouwen, alle jongens hebben wel is goede vriendinnen waar ze goed mee kunnen opschieten, maar zn vriendin komt altijd op de eerste plek.
dus gooi die onzekerheden overboord en leg het bij.

Hoop dat je er wat aan hebt

Zeg hem dat het normaal is dat je jaloers bent als je om iemand geeft.

Maar ik denk dat hij daar geen ‘‘waarde aan zal hechten’’, ik bedoel ze hebben nu niks ( toch??) en daarom komt er zon ruzie. Misschien kan hij het pas begrijpen als ze een echte relatie hebben, het blijven jongens…