ruzie met 'beste vriendin'

hallo meiden, ik zit met een probleem. Me (ex) beste vriendin is boos op mij omdat ze van iemand heeft gehoord dat ik over haar gelult had, wat dus helemaal niet zo was! ik kwam op school en ze flipte helemaal op mij, ik vroeg wat er aan de hand was maar ze wilde het niet uitleggen. Laterna heeft ze het toch uitgelegd en ik zei dat ik dat nooit over haar gezegd had! Maar ze gelooft me niet. Nu krijg ik allemaal dreig smsjes van: een verkeerde beweging en ik maak je af, vieze kk hoer, en nu wil ze haar vrienden ook nog op me af sturen. En altijd als ik langs loop hoor ik; IEEEEEE!!!
Ook jat ze altijd sigaretten van andere vriendinnen en allemaal dit soort dingen! Ik ben er altijd voor haar geweest en nu krijg ik dit. Ik heb me zo in haar vergist en ik ben zo verschikkelijk boos. Dit doet me zoveel pijn. Want de rest van me vriendinnen is bang voor haar dus loopt mee… ik ben zo hopeloos en heb helemaal geen zin in school, zodra ik uit ben zie ik alweer op tegen de volgende dag! Wat kan ik het beste doen om me uit deze shit te helpen? :frowning_face:
Alvast bedankt!

wat een raar mens jeetje :open_mouth:
misschien naar je mentor ofzo, je hebt die smsjes als bewijs!
en er met je ouders over praten?
ik vind het echt niet normaal
sterkte !

Freak, jeetje.
Ik zou inderdaad naar je ouders stappen en naar je mentor.
Ze bedreigt je in principe.

Zo’n ‘vriendin’ zou ik helemaal niet willen.

^ Dit

nee, maar deze kant had ik nooit van haar gezien, daarom ben ik ook zo vertwijfeld en verdrietig hier over. :frowning_face:

Ga inderdaad echt naar je mentor!
dat met die sms’jes kan echt niet, hoor !
Er zijn toch zat leuke andere meisjes met wie je vriendinnen kan zijn?
Veel succes, ik vind het heel rot voor je!
xx

wat en kutwijf zeg

in iedergeval geen vriendinnen meer met haar worden.

Bewaar de smsjes voorlopig als bewijs van bedreiging en lelijke dingen.
Negeer haar, want een vriendin is het dus totaal niet.
Andere vriendinnen zullen er middenin zitten, dus heb het niet over haar met hen. Laat het rusten, dan is de oplaaiing zo weg.

wat een zielig persoontje, wat met kanker schelden…
ga naar de mentor met die smsjes?

Wees blij dat zo iemand je vriendin niet is. Zorg ook dat je vrienden die ook ebvriend met haar zijn, niet te hoeven kiezen. Als zij zich zo wil gedragen, zegt meer over haar dan over jou. Een beste vriendin hoort jou te vertrouwen, en te weten dat je zo iets niet zou doen.

Laat de smsjes lezen aan iemand die boven jullie staat, en er wat aan kan doen.

NIET naar je mentor gaan, als school zich ermee gaat bemoeien word het altijd alleen nog maar erger, en dan gaat dat meisje je echt haten… Ik denk dat je het gewoon even moet laten rusten, schenk geen aandacht aan haar, antwoord niet op haar smsjes, en na een tijdje vergeet ze je wel. Heel jammer dat het op deze manier moet voor haar, maar niets aan te doen denk ik. Laat haar links liggen, en zoek andere vrienden. successs

GRRR!!
Waarom bestaan zulke mensen ^^
Eigenlijk moet je blij zijn, want je ziet nu wat voor fakerd je beste vrienden was.
Je moet haar sowieso negeren en als ze je bedreigd moet je gewoon zeggen;
‘Kun je niets beters verzinnen?’
Laat je sowieso niet bedreigen, die mensen doen wel stoer, maar zijn niets!!

sterkte btw

zo triest en herkenbaar.

Herkenbaar…
Dat noem je geen beste vriendin. Doe wat ik deed : keihard laten vallen.
Ze komt er wel achter dat jij niks over haar hebt gezegd en dan zal ze zich erg schamen.

En dan is 't te laat.