ruzie met allerbeste vriendin

leeg

contact met der zoeken en het proberen uit te praten
als jullie zo’n goeie vrienden waren moet dat toch wel lukke?

idd contact zoeken, het liefste bellen, en dan ergens afspreken om wat te gaan drinken, en het uit te praten.
Ik kan je niet verzekeren dat je weer bff’s wordt met haar, maar ik denk dat je je wel beter voelt als het uitgepraat is ;]

Succes !

X

lo

Nou, als jullie al 2 maanden ruzie hebben en zij wilt/probeert het niet eens goed te maken, is dat dan wel een echte vriendin? Als ze al jullie mooie momenten zomaar weggooit?

Maar je kan natuurlijk proberen af te spreken, zien wat het wordt :slightly_smiling_face:

Licht eraan wat ze over je hebt gezegd… vind ik dan
want echte vriendinnen zouden toch niet achter je rug praten?

oiuu

ghfdfssf

Ik heb het ook gehad…
maar dan 5 maanden
en sinds gisteren hebben we het goed
en we wouden het al heel lang met elkaar goed hebben enzo
maar we durfden niks te zeggen tegen elkaar
en we misden elkaar heel erg
wij gingen ook samen op vkantie enzo :open_mouth:

maar nu ben ik blij dat ik haar terug heb
ze voelde ook als een zusje.

ik zou het doen! :slightly_smiling_face: anders krijg je spijt.

ol[p

Ik heb dezelfde situatie.
Ze liet me telkens zitten en zei afspraken af.
Sinds 1 januari, toen ze me weer dumpte voor een andere afspraak, heb ik dr een einde aan gemaakt.
Maar nu na 8 maanden hebben we elkaar nog steeds niet gesproken.
Nog steeds heb ik het gevoel dat ik gewoon die beste vriendin tegen wie ik alles kon zeggen kwijt ben… En ik mis dat echt.

Maar ik weet net zoals jij echt niet wat te doen hoor…

Je blijft hopen dat zij naar je toekomt… en afvragen hoe zij zich er over voelt…

Ik heb al 7 maanden ruzie met een meisje. Ze was ooit mn vriendin. Bijna BF. We deden ALLES samen. op school,na school gewoon bijna alles. Afgelopen jaar kwam dus mijn REAL BF op mn school. We deden alles met zn drieeen. En toen liet die ene vriendin mn BF stikken en later mij ook.
ach ja tis toch een rot,lelijke wijf die over alles liegt (: Ben best blij dat ik ruzie met dr heb.

En jij moet ophouden met goedmaken. ze wilt blijkbaar niet. kan jij niks aan doen. Accepteer het gewoon :open_mouth:

Als ze over je praat is ze het echt niet waard hoor! Je moet niet zomaar over je heen laten lopen.

Ik was ooit beste vrienden met een meisje dat over me begon te roddelen. Ik heb er wat van gezegd en negeer d’r tot op de dag van vandaag. Zo iemand is écht geen vriendin.

ik zit ook een beetje in het zelfde schuitje

ik heb ook een Bff verloren we hadden ook ruzie om iets kleins
en toen ging ze op vakantie en dat is ze nu nog steeds en toen ze weg ging hadden we het een beetje uitgepraat maar we worden nooit meer echt Bff ze is nu gewoon een vriendin van mij maar dat weet ze niet omdat ze op vakantie is en ik denk dat het hard aan gaat komen en dus weet ik het niet hoe ik het tegen haar ga vertellen :frowning:

Als iemand gemeen over me praat/tegen me doet, ookal zijn we boos op elkaar, hoef ik die gene echt niet meer terug tenzij die knielend smeekt om me terug te hebben.

Maarja gewoon met haar praten als je dr echt terugwilt?

Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik zou gewoon recht in haar ogen kijken en zeggen:

Ik vind het heel erg jammer dat wij geen vriendinnen meer zijn…
We deden heel veel samen, waarom moet dat ineens stoppen!!!

En dan mag je je eigen tekst er nog bij verzinnen…

SUCCES!

Goed met haar praten?
Oke ik heb makkelijk praten, aangezien ik in het zelfde schuitje zit. We hebben elkaar nu 1 week niet gesproken, niet lang ik weet het, maar normaal gesproken hoor ik elke dag van haar. Maandagavond kregen we ruzie, om zó iets stoms.

Maar zo kom je erachter wie je echte vrienden zijn.

Hoi

Meestal doe ik dit niet, schrijven over wat ik voel. Ik vind het vaak moeilijk om me kwetsbaar op te stellen. Ik wil niet overkomen als iemand die het even niet meer ziet zitten.

Op school zijn er altijd groepen, je hebt de populaire en de niet populairen. Ik hoor(de) bij de populaire, mensen denken vaak dat hun het makkelijk hebben, omdat iedereen ze aardig vind. Geloof me het is niet makkelijk. Je voelt je vaak onzeker en gaat aan je zelf twijfelen. Als ik dit verhaal van iemand anders zou lezen zou ik denken kom op er zijn Belangrijkere dingen in het leven, twijfel niet aan je zelf, je bent wie je bent! Trek je er niet al te veel van aan. Zo makkelijk is dat niet, zelf heb ik geen ruzie, maar ik denk dat die er wel aan zit te komen.

Ik zal het uiteggen,
Ik zit nu in de tweede klas, vorig jaar hadden we een hele leuke groep, we zaten met 28 kinderen in de klas, wij hadden een groepje van 8 mensen, we waren niet te scheiden. Maar toen hoorde we dat er in de tweede nieuwe klassen zouden komen. Ik baalde daar echt heel erg van omdat ik bijna zeker wist dat we niet met ze achten in de klas zouden komen. Toch gebeurde dat. Uiteindelijk viel alles mee. Maar er waren ook een paar nieuwe meisjes in de klas, ze zijn allemaal wel aardig, maar het zijn niet mijn beste vriendinnen. Maar ons groepje valt uit elkaar. Ik baal daar echt heel erg van. Vandaag vond ik en briefje op de grond, ik zag mijn naam er op staan, dus pakte ik het op. Er stond iets over mijn kleding en dat ik irritant was om een of andere rede. Ik voelde me op dat moment zo onzeker! Maar ik heb wel een hele goede vriendin, die mij wel steunt. Daar ben ik wel heel blij mee! Het briefje kwam van twee meisjes uit ons groepje, Ik schrok daar best wel van want ik had niet gedacht dat hun dat zouden doen. Ik weet niet echt wat ik moet doen! Ik zit nu al best wel op tegen morgen op school!
Moet ik het tegen hun zeggen of niet?
Ik weet het niet meer. Als ik het aan iemand vertel dan denken ze van kom op stel je niet aan je hebt zat vrienden. Zo zou ik ook denken maar het gevoel is gewoon niet prettig! Je wenst het eigenlijk niemand toe!

Zo dat is er uit. Ik voel me nu wel opgelucht. Misschien moet ik het vaker doen. ik hoop dat jullie een antwoord weten. (volgens mij is het een best wel veel voorkomende situatie) Maar toch is een oplossing moeilijk te vinden!

Alvast bedankt!
Groetjes S!

Je moet ze confronteren!
Mag ik trouwens vragen hoe je weet dat zij het waren?
Want als het aan ze vraagt en ze zeggen: Dat waren wij niet! Hoe bewijs je het dan?