Ruzie in de klas

Ik zit sinds het begin van het nieuwe school jaar in een nieuwe klas,
leerjaar 5 van havo, maar er zit dus ook een meisje in waarbij ik op de basisschool al eerder in de klas heb gezeten, maar ze mag mij niet zo, en ik haar ook niet.
Een probleem is nu, niemand in mijn nieuwe klas mag mij echt,
Ik ben wat drukker als andere mensen, en ik praat meer, mijn oude klas was daar echter aan gewend en ik kon het ook erg goed vinden met hun, maar nu zit dat meisje mij een beetje te treiteren, waar ik een beetje ziek van wordt, dingen zeggen zoals, wie mag der nou ( dan gaat dat over mij ) en ik heb zin om iemand te slaan,
nou dan weet ik genoeg,
Niet dat ik bang ben ofzo, of dat ik niet voor me zelf op durf te komen maar zij stookt iedereen tegen mij op, waardoor niemand mij echt meer mag,

er waren in het begin van het jaar een paar meiden waar ik het goed mee kon vinden, maar die lopen nu achter haar kont aan te huppelen,

tja, wat moet ik hier aan doen? ik ben nu echt radeloos.

Oh wat kinderachtig, je zit in 5 havo?! Gewoon negeren, en als ze jou laten stikken zoek je gewoon anderen meiden waar je het goed mee kan vinden.

ik heb precies het selfde en ik weet het ook niet ! :frowning_face:

xx sterkte ’

Dat is nou het probleem, ze stookt echt iedereen op een of andere manier tegen mij op, want ze is zelf oh zo geweldig, ikweet niet wat ze allemaal zegt over mij, maar ze weet altijd iedereen om haar vinger heen te binden,
en idd het is erg kinderachtig! maar ja wat doe je er aan? Sommige mensen zijn nou eenmaal zo…

ah dit herken ik, zulke domme wijfen hebben wij ook op school.
gewoon negeren, dat lijkt me wel het beste…
want je zit voor jezelf op school, toch?

Ja dat weet ik, maar het is toch wel leuk als je iemand hebt om mee te lachen ofzo,
en idd gwn negeren maar tis gwn vervelend… als je mensen zo letterlijk achter je rug hoort praten,

heel kinderachtig. maarja bedenk het zo: je kunt niet met iedereen vrienden zijn. er zijn vast nog wel meiden waarmee het wél klikt. en anders ben je over 1,5 jaar van school af, dus ook van hun. succes!

ben ik nou gek? ik dacht dat havo tot de 5e liep?? dan zit ze nu in dr examenjaar, dus is het nog maar een half jaar.

(ugh, kan iemand mij even redden xD).

en tja, domme mensen heb je, wees gewoon jezelf. en ik herken mezelf erin dati k het ontzettend irritant vind als andere mensen heel veel of luid praten. misschien doe je dat wel. En als deze hele klas daar niet van houd, probeer dan gewoon wat rustiger te worden. (en niet als in de zin van verander voor je klasgenoten, maar vind gewoon wat rust).

Als je een paar meisjes hoor roddelen over jou zou ik ze er op aanspreken, zoals: Waarom doen jullie dit achter mijn rug om en niet recht in mijn gezicht?.
Als het echt te erg wordt zou ik vragen aan je mentor of je overgeplaatst kan worden naar een andere klas.

wat slecht, en dan vooral in havo 5. ik zou het echt negeren, en gewoon met de mensen omgaan waar je mee wil omgaan. (same problem, havo 4) en ik ga met de mensen om met wie ik wil omgaan. Ja, ik kan het echt niet goed vinden met mijn klasgenoten ofzo maar het is nog maar voor een paar maandjes en dan heb je je examen gehad, en hoef je ze nooit meer te zien!

Je kunt ook naar je mentor gaan? :slightly_smiling_face:

Idd, maar als ik naar mijn mentrix stap lijk ik ook zo slap, en krijg ik daar weer gezeur om,
en mijn mentrix is niet zo consequent, of ze vergeet het, of ze is te soft,
Maarja, ik had ook echt de neiging om te zeggen: Durf je het ook recht in mijn gezicht te zeggen?

maar ik hield me maar in,

maar tis toch echt naar om iemand te horen zeggen, :wie mag haar nou:

Tis een beetje een popie jopie, en zelf is ze ook druk, toen ik bij haar op de basisschool zat waren wij eerst beste vriendinnen, maar toen kregen we om een of andere reden ruzie, toen moest ik zelfs naar een andere school omdat ze me zo erg pestte,
maar negeren blijkt dan de beste optie,

echt zó kinderachtig, ik bedoel zulk soort dingen gebeuren in de 5e klas van de basisschool… Maar eeuuh, ik heb in mn klas ook wat huppelkutten die zich zelf helemaal geweldig vinden en iedereen vind hun helaas ook helemaal geweldig. Ik denk altijd, klinkt misschien raar maar, nu laat je merken dat jij hún onderdaan bent, zij moeten jouw onderdanen worden(A)
sorry ik ben slecht in dingen opschrijven die ik wil zeggenXD
Veel succes.

EET ZE OP… éét… EET.
en anders sla je dat wijf een keer…

Lol, ik denk niet dat ze zo lekker zal smaken, dus dat sla ik over,
en ik ben zelf niet zo’n ruzie zoeker, maar tis maar zo, wie er om vraagt, kan het krijgen XD

5 havo en dan nog zulk gedrag? jeetje wat kinderachtig.
ik zou haar echt gewoon slaan :slightly_smiling_face:

en je zit in je examenjaar inderdaad, je bent bijna van ze af!

Probeer het nog een halfjaartje vol te houden en dan ben je van haar af. Ga naar je vrienden die niet in je klas zitten, maak het daar gezellig mee. En als ze echt vervelend wordt zeg er dan gewoon wat van.

Gelukkig,
dannog, ik kijk tegenwoordig echt uit met ruzie XD
ik had laatst ook een akkefietje met een meisje tijdens het sporten, en ik sloeg helemaal door XD ik herinner er ook bijna niks meer van.