Ruzie goedmaken

Heey,

Ik had gister of eergistr ofso iets gepost over een vriendin waarme ik ruzie had, maar die dus heel bitchie deed, maarja ik wou het eigenlijk wel goedmaken want ik zit er echt de hele dag over te piekeren, oke dat is dom dat ik over iemand pieker die heel bitchy doet maarja.

Het probleem is, ik weet nieteens waarom we ruzie hebben, het laatste voordat we ruzie hadden was dat ik ergens perongeluk aan trok en dat ze helemaal boos werd, en ik liep maar alvast naar de klas en sindsdien doet ze zo.

Het probleem is dat ik haar wil vragen waarom ze boos is, - want het lag sowieso niet aan dat dinget waar ik aan trok, want een ander meisje deed het diezelfde dag ook en ze werd nieteens boos ofso -

Maar het probleem is… *schaamschaam*
Ik durf het niet, :$.
ja echt erg maar,
tips?

xoxo

Ga bij dr langs?

Gewoon doen, het is een vriendin van je, dan moet dat toch kunnen?

Langsgaan en praten.

Als je niet durft is ze je vriendin niet.

Door die ruzie is ze me vriendin ook helemaal nietmeer.

Ja als je zo’n instelling hebt kom je nergens. Het wás je vriendin toch? Ga er gewoon heen.

Dan is ze niet eens een ‘vriendin’ geweest =.=
Als dat al zo vlug gaat…ruzietje en geen vriendinnen meer. Bahbah

Ik zou ook zeggen, langsgaan en UITPRATEN
En als jullie echt vriendinnen zijn dan zouden jullie vriendinnen blijven

Ja ik vond het ook al zo dom,
om zo een klein dingetje en dat ze gelijk zo doet.
Maarja we hoevne niet gelijk weer helegoede vrienden te zijn, maar als het maar goed is.

Probeer haar gewoon een keertje privé te spreken, bijvoorbeeld bij haar thuis of een keertje in de pauze op school ofzo. En vertel haar dan dat je helemaal geen ruzie met haar wilt en wat je verder tegen haar wilt zeggen.

BEdankt voor de reacties :slightly_smiling_face: