Ruzie, en ik weet niet meer wat ik moet doen. HELPP!

Hallo allemaal!
Ik weet niet of ik hier bij het juiste topic zit…
Maar ik loop al een hele lange tijd tegen een ruzie aan, en het word steeds erger en weet niet meer wat ik moet doen heb jullie hulp nodig.

nou ik had een beste vriendin, en het ging een jaar goed, altijd gezellig logeren, naar de stad, filmpje pakken, gewoon wat iedereen doet! En ja zoals in iedere vriendschappen waren er wel eens ruzie’s en ja dat is altijd snel opgelost en uitgepraat, maar op een begeven moment was het vortaan wel iedere week en van iedere week ging het naar iedere dag, het begonnen over de kleinste dingen, m’n vriendin had me beschuldigd dat ik gestolen had van haar, wat ik TOTAAL NIET gedaan heb, zo ben ik gewoon niet, en daar beschuldigde ze me van, en stuurde ze iedereen op me af, dus ze praat wel eens over mensen dus had ik het tegen die mensen gezegt wat ze soms wel eens zegt, en ja ik ben ook niet altijd de handigste geweest hoor… En toen ging het wel weer een tijd goed en was er een ruzie over dat ik d’r dan verlinkde bij die mensen, dus was daar weer ruzie over en wel eens vaker van die domme ruzie’s, maar op een begeven moment was het kermis, en een vriendin van me ging mee, maar dat mocht blijkbaar niet dus stuurde ze dr nicht op me af, en die is best populair hier, en liep ons te bedreigen enzo, en ik doe dr allemaal maar niks mee, en ja WEER uitgepraat enzo, maarja binnen de korste keren hadden we weer ruzie, en toen werd het me teveel en ben ik eens goed uitgevallen dat ze op moest houden met bij iedere ruzie dr vrienden familie etc er buiten te houden en dat het iets van ons is! maar ze wou dr niet naar luisteren dus deed ik het zelfde terug, en ze maakte me uit voor naaibal, kkhoer, nou en dan is dat nog niet eens het ergste wat ze zegt, en toen hadden we elkaar een tijd niet gesproken tot een paar daagjes geleden, ik begon het gesprek om het op te lossen maar ze wou het niet, nja okedan zei ik dus liet ik het maar rusten en blokkeerde ik haar maar even op app, maar kreeg ik een dreigbericht binnen dat ik niet iedereen moet gebruiken dat ze me anders in elkaar zou slaan met een groep mensen en dat als ik haar zou verlinken bij school ook, maar zij danst dus ook bij mij in de dansgroep dus zelfs die les heb ik afgezegt, ik durf niet eens meer naar mijn dansles, ze pakt alles van me af en roddeld ineens over me, ze weet dat ik het moeilijk gehad heb met een tante die is overleden, en al mn opa’s en oma’s zijn er niet meer en zij heeft alles nog, en ze maakt me belachelijk dat ik niks meer heb terwijl ze goed weet dat ik er mee zit en zij alles nog heeft… ik kan er niet tegen ik weet niet meer wat ik moet doen, ik durf na de vakantie niet meer naar school en ik wil d’r op een ene of andere manier terugpakken… ik wil het graag aan school laten lezen maar durf het niet… en ik zei dat ik het liet zien aan school en wist ze genoeg over mij te zeggen zei ze, maar ik heb haar never bedreigt!

Willen jullie me alsjeblieft helpen, alsjeblieft!
Het maakt me zo verdrietig! Kan het alleen met mn andere beste vriendin over hebben die ik al 13 jaar ken… Ik weet het niet meer…

Awhh dat is echt niet leuk :frowning_face: heb geen idee wat je er tegen kan doen, upje :slightly_smiling_face:

Je niet bang laten maken want daar is ze op uit.
Heb je geen andere vriendinnen die je kunnen helpen?
Dat je ieder geval niet alleen ergens naar toe moet of school bent.
En als het echt uit de hand loopt zou ik toch met iemand er over praten.

Jaa ze is echt zo’n meisje die ‘’ alles ‘’ in dr macht wil hebben en dat is ze gelukt! ze heeft al mijn geheimen in eens uit het niets doorgelult om t eventjes bot te zeggen, en ze heeft best veel van me afgepakt, en heeft zo’n super populaire nicht… Dusja… En het is dr gelukt ook.

ik vind het super vervelend voor je! maar heb je er al met je ouders over gepraat? misschien kunnen zij je helpen :wink:
xxx