ruzie door mij?:(

Oke ik doe ff een up in dit topic. Het heeft niet zozeer meer te maken met een ruzie, maar wel met de jongen wie ik leuk vind . Ik voel me zwaar naar de kloten.
Voordat hij naar Ommen ging hebben we het erover gehad, over andere meisjes enzo. We hebben nog niks officieels, en ik heb tegen hem gezegd dat als hij met iemand anders zou zoenen ik hem wel zou kunnen vergeven aangezien ommen 1 groot zuipfeest is. Ik heb ook gezegd dat ik 2 ook nog zou kunnen vergeven. Hij zei dat ook bij mij.
Na die ruzie was ik dus dinsdag bij hem geweest. Ik heb hem ermee geconfronteerd en hij voelde zich heel kut en alles, alleen hij had wel die zondag al met iemand gezoend. Nu weet ik neit zo goed wat ik daarvan moet denken? Ik bedoel; als het andersom zou zijn, en hij mij niet vertrouwd of wat, dan zou ik extra mijn best doen en absoluut niet met iemand zoenen! Maar oke, toen was ik dus die week erna (afgelopen week) op vakantie, en toen smsen enzo, en toen zei die dat hij ook een 2e heeft gehad. Dat is dus nádat ik ben geweest! Ik voel me nu echt misselijk, ik had net zo goed niet kunnen komen, hij vermaakt zich toch wel … Maar aan de andere kant; we hadden een afspraak van niet meer dan 2, dus hij zit eigenlijk ook weer neit fout. Ik weet niet of ik hem nu wel of niet mag beschuldigen… Een buurjongen op vakantie van mij, heeft hem gesmst, heel stom allemaal, maar t was eenheel boos smsje, en de jongen die ik leuk vind voelde zich echt kut enzo, en hij stuurde een smsje met een foto van ons 2en met daarboven; Omdat ik écht heel veel van je houd!
Maar toch, het is zo dubbel…
Wat vinden jullie; zit hij fout of niet?

[s]Okeee ik voel me nu echt wel zwaaar kut. Ik heb een vriendje (nouja half dan), ik noem hem eventjes J. Hij heeft een kameraad M, die ik ook heel goed ken. J is nu een week naar ommen toe, en op de dag dat hij weer komt ga ik weg, en hij gaat dan ook weer 3 weken weg, dus ik zie hem een maand niet. Alleen aankomende dinsdag gaan een vriendin een ik naar ommen.
Maar nu naar het probleem; J vertelt mij echt alles, hij is heel open, en volgens mij weet ik bijna alles over hem. We hebben het ook over vakantie gehad enzo, als hij met iemnd anders zoent ofzo blabla.
Maar in ieder geval gisteren had M met mijn nichtje gezoend dus ik ging voor de grap naar hem toe; niet te veel mijn nichtje versieren he!
En toen begon hij allemaal dingen te zeggen: Ja was gewoon voor een keer zoenen, net als J dat altijd doet, die zoent tog ook met iedereen. En ommen is gewoon een voorproefje op jou, want daar willen alle meiden tog wel neuken… En dat J had gezegd; jaaa en nu is ze ongesteld en wil ze verdomme helemaal nix … En toen ik dat allemaal hoorde kon ik wel jannken man. Maar ik hield me groot en lachte dr maar een beetje om. Daarna ben ik naar mn vriendin gegaan en heb t verteld, en heb wel gehuild:$
Ik heb J toen gesmst; is het waar wat M zegt? en toen kreeg ik terug: waarover? en toen heb ik alles wat M gezegd heeft verteld. En toe zei J: ik weet niet wat hij allemaal lult, maar daar is nix van waar, ik zou dat nooit doen, en ommen is al helemaal geen voorproefje! I really love you!
J heeft M heel boos gesmst dat hij klappen zou krijgen. J had zijn neefje ook gezegd dat wat M gedaan heeft, en dat neefje was ook op het feest van gisteren. Die wou met al zn vrienden M gaan slaan!
Een half uur later zei M; ja het was tog alleen maar ouwehoeren man!
Dus ik heb J opgebeld dat M het als ouwehoeren bedoelde en blabla, en J is nu niet meer boos op mij maar nog wel op M, heeeeeel boos!
dus nu voel ik me zwaar kut :frowning_face: alles loopt fout, ik weet nog steeds niet wie ik moet geloven, terwijl ik J totaal vertrouwde!
Dinsdag ga ik naar J toe, en dan praten we het uit, en ik weet wel dat het goed komt. Maar tussen J en M weet ik het niet :frowning_face:
en het is mijn schuld?

Weten jullie wat ik zou kunnen doen zodat het tussen hun weer goed komt? en wat moet ik doen met J? Moet ik heb nu zo laten, of moet ik tog even doorvragen over wat M gezegd heeft?

oeps, lang[/s]

M is gewoon een kneus!!
Terecht dat ze ruzie hebben

Ik zou het dan heel goed met hem uitpraten en er even over doorvragen dan, maar gewoon in het echt niet via sms ofzo. En die ruzie, daar kan jij niks aan doen!

Jaa maar als ik het niet serieus had genomen, of niet gesmst had was er nu geen ruzie!
Maar moet ik het er dan wel dinsdag over hebben? Hij is op vakantie he, ik wil zijn vakantie niet verpesten! Maar daarna zie ik m 3 weken ofzo niet meer . . aaargh, als M nou gewoon niet zulke fucking domme opmerkingen had gemaakt :frowning_face:

Zoals ik het verhaal lees is het de schuld van M.
Hij lult dingen wat niet waar is toch?
ik zou me er verder niet heel druk om maken … het is zijn eigen schuld.
en als het een goede vriendschap is komt dit allemaal wel weer goed =)

Als iemand zulke dingen tegen je zegt ga je daar altijd over nadenken, daar kan jij niks aan doen. En ja, je zei dat je bijna alles van hem wist, en zoals ik lees heeft ie niet echt zo’n karakter van: Ow, zij is er nu niet ik ga wel lekker andere zoeken. ik weet niet of je hem kan doorzien maar vraag er dinsdag gewoon 1 keer naar, en kijk hoe die reageert. (bij een vriend van mij kan ik altijd zien wanneer ie liegt, kut voor hem, maar handig voor mij (: )

En over M
M is gewoon een klootzak. (:

Oke dankjewel :slightly_smiling_face: je hebt denk ik wel gelijk, ik vraag er dinsdag gewoon na, en dan is het goed. Dan heeft hij hopelijk nog een leuke vakantie haha. En nee hij is totaal niet zo iemand van ik pak wie ik krijgen kan enzo. Zo is M juist maargoed. dankjewel! het komt wel goed i guess

Nog veel succes. :slightly_smiling_face:
En jij ook een fijne vakantie en je er dan niet te druk over maken.

Het is toch echt M z’n eigen schuld.

oke, dank jullie. nu voel ik me iig wel wat minder schuldig. En tussen mij en J zit het wel weer goed, ga alleen wel navragen enzo nog. Ik probeer J wel een beetje te overtuigen dat M het vast niet extra deed, want ik vind het stiekem wel zielig voor M…

Dan moest die M maar niet zo dom lullen.

Het is terecht hoor. Als hij gaat stoken kan hij inderdaad wel ruzie verwachten.

ommen brengt alleen maar ongeluk :frowning_face:.

maar dat even ter zijde…
Misschien is die M wel gewoon jaloers op die J… en dat ie daarom zo bij jou zit te klooien, ik weet het ook niet… sorry.
succes ermee! x

Jaaa i know, ik ben ook zo bang dat Ommen alles verpest zegma. Het scheelt trouwens wel dat ie best lompe vrienden heeft, die echt neit achter de meisjes aan gaan (a) En ik zou hem best kunnen vergeven als hij met iemand zoent, (2 ook misschien nog wel) want we hebben nog niks, en daar gebeurt het vast tog wel . .

Alleen ik weet niet waarom M dat nou allemaal zei. Hij was eigenlijk best een goede vriend van me maarjaa … een andere vriend van hun beiden Y die zei; verdiende loon, hij lult altijd vanalles… En een andere vriend van me F, die heeft me zaterdag getroost en die zei dat M gewoon niet te vertrouwen was…
Maar ik denk altijd; je zegt iets niet zomaar, als je iets zegt is er altijd wel een deel van waar? Dus ik twijfel nog steeds wel… Ook al weet ik dat J echt neit zo is dat ie andere meisjes gaat versieren enzo, want sinds ik voor het eerst met m gezoend heb (dat was in december!) heeft hij met niemand anders meer gezoend . .

maarja. morgen naar ommen, en ik zal zien! ik vraag het hem, en kijk wel hoe die reageert :slightly_smiling_face: dankjulliewel allemaal! :slightly_smiling_face:

Oke ik doe ff een up in dit topic. Het heeft niet zozeer meer te maken met een ruzie, maar wel met de jongen wie ik leuk vind . Ik voel me zwaar naar de kloten.
Voordat hij naar Ommen ging hebben we het erover gehad, over andere meisjes enzo. We hebben nog niks officieels, en ik heb tegen hem gezegd dat als hij met iemand anders zou zoenen ik hem wel zou kunnen vergeven aangezien ommen 1 groot zuipfeest is. Ik heb ook gezegd dat ik 2 ook nog zou kunnen vergeven. Hij zei dat ook bij mij.
Na die ruzie was ik dus dinsdag bij hem geweest. Ik heb hem ermee geconfronteerd en hij voelde zich heel kut en alles, alleen hij had wel die zondag al met iemand gezoend. Nu weet ik neit zo goed wat ik daarvan moet denken? Ik bedoel; als het andersom zou zijn, en hij mij niet vertrouwd of wat, dan zou ik extra mijn best doen en absoluut niet met iemand zoenen! Maar oke, toen was ik dus die week erna (afgelopen week) op vakantie, en toen smsen enzo, en toen zei die dat hij ook een 2e heeft gehad. Dat is dus nádat ik ben geweest! Ik voel me nu echt misselijk, ik had net zo goed niet kunnen komen, hij vermaakt zich toch wel … Maar aan de andere kant; we hadden een afspraak van niet meer dan 2, dus hij zit eigenlijk ook weer neit fout. Ik weet niet of ik hem nu wel of niet mag beschuldigen… Een buurjongen op vakantie van mij, heeft hem gesmst, heel stom allemaal, maar t was eenheel boos smsje, en de jongen die ik leuk vind voelde zich echt kut enzo, en hij stuurde een smsje met een foto van ons 2en met daarboven; Omdat ik écht heel veel van je houd!
Maar toch, het is zo dubbel…
Wat vinden jullie; zit hij fout of niet?

Als je het hebt afgesproken is het niet fout van 'm…

Dat je het kut vindt snap ik trouwens wel hoor!

Maar jíj hebt gezegd dat je het niet erg zou vinden, dus hij mag het, als ik het goed begrijp dan hè.

Ja precies dat vind ik ook. Maar ik snap gewoon niet dat hij het alsnog doet, terwijl ik zegmaar bij hem ben geweest, en toen zei die nog letterlijk dit tegen mij: ‘Nu heb ik met twee mensen gezoend, ik ga met niemand meer zoenen, ik beloof het je!’
Maar de dag erna heeft ie gewoon weer met iemand gezoend… Het is dubbel, hij houd zich aan de afsrpaak die we gemaakt hebben, maar hij heeft ondertussen nieuwe beloftes gemaakt met mij, die die dan weer gebroken heeft, dus ik snap het niet …