Ruzie door iemand anders en iets stoms

heey allemaal,
ik heb dus ruzie met men bf. wanneer ik op men mail kwam zag ik dat ik een mail van hem had. Toen ik die openede was ik zo boos op hem, er stond in dat hij niet meer verder wilde met ons en ik hem met rust moest laten. Hij wou van me af.

Hierop heb ik de telefoon genomen en hem gevraagd of hij dit meende. Dit was gister avond. Maar hij reageerde niet. Deze ochtend kreeg ik dan reactie dat hij van geen mail wist. Ik heb hem dan alles gezegd wat er in die mail stond en hij zei dat hij van niks wist.

Ik was zo boos dat hij loog dat ik hem die mail heb doorgestuurd. Ik zei tege hem van ik geloof je dat je er niet van wist maar ik ben zo verschoten van die mail. Hij negeerde me.

Toen ik die mail terug naar hem stuurde zag ik dat het ipv zijn hotmail adres van een gmail adres kwam. Heb dit tegen hem gezegd. Hij zei dat hij geen gmail heeft.

Toen ik dat zag besefte ik ook dat iedereen dit kon aanmaken en heb ik mij uitebreid geëxcuseerd. Ik zei ook dat ik echt was versgoten van die mail en ik hem niet kwijt wil. Nogmaals zei ik sorry dat ik zo reageerde.

Nu negeert hij me en ik heb daar een hekel aan! Help me ik weet echt niet meer wat ik moet doen…

Groetjes x

Ga naar hem toe.

Kan niet… Hij is met zijn ouders op weekend naar de camping. :frowning_face:

Probeer het hem gewoon goed uit te leggen door met hem te praten. En dan niet via de telefoon of mail, maar gewoon naar hem toegaan als hij terug is.

Ja morgenavond even naar hem gaan moet hij wel luisteren en kan hij zien dat ik er echt mee inzit… Als hij me binnenlaat tenminste…

bel hem.

Al geprobeert hij neemt niet op…

Misschien heeft hij zijn telefoon daar ergens laten liggen en is hij ergens naar toe met zijn ouders? Misschien negeer hij je niet, maar is hij gewoon even niet bereikbaar. Bel hem zondag avond nog een keertje anders.

Ik vind het raar dat ie je negeert. Natuurlijk had je 'm wel moeten geloven, maar ik snap dat je door dat mailtje van streek was en misschien even niet goed na kon denken. Maar dat hij je nu negeert vind ik toch echt niet kunnen.

Beroerd dat hij je negeert, jammer genoeg herken ik dat.

Stuur hem een berichtje (sms, whatsapp) dat het je spijt, dat je schrok van dat mailtje en er daarom even niet aan dacht dat iedereen zoiets kan aanmaken en versturen.
Met de vraag of je morgen even langs kan komen natuurlijk (:

Ik zou hem eventjes toch met rust laten. Misschien is dat beter, kan hij ook heel even op adem komen. En wanneer hij terug is, niet direct naar hem toe gaan, maar wacht gewoon een dag. Vraag op een normale manier of je langs mag komen en dat je het wil uitleggen waarom je dit dacht, hoe je je voelde e.d.

Maar tijd en rust is het belangrijkste :-).

Nou ik vind het niet vreemd dat je schrok van die mail en zo reageerde, zou ik ook doen. Stuur hem een sms dat het je spijt en dat je je in real life ook nog wilt excuseren als hij terugkomt. Waarschijnlijk zal het daarna wel weer goed zijn.

Kheb hem nu deze namiddag niet meer gehoort en daarnet stuurde gij naar me gewoon hey alles goed, enik heb gewoon geantwoord. Ik stuur nu even niet meer uit mijn eigen maar laat hem inderdaad even op rust komen… Als hij terug thuis is ga ik vragen of dinsdag of woensdag niet even kan langskomen.

Misschien ook voorstellen om zaterdag niet te laten doorgaan, we gingen normaal winkelen maar nu weet ik niet ofdat nog zo eenn goed idee is :s.

Ik ben dus bij hem geweest op zijn vraag en hij zei dat hij me niet meer kan vertrouwen en dat het misschien beter is dat we uit elkaar gaan. :’(