Ruzie dankzei vriendin?

[i] Ik heb een goeie vriendin op school, kon alles bij dr kwijt, zei ibj mij hielpen elkaar, nu heeft ze ruzie met iemand en die gene ging tgeen mij praten over haar. ik heb niet gereageert alleen toen ze vroeg : doet ze ook anders tegen jou, zei ik : ja 1keer wel.
Nu is ineens die goeie vriendin van me, boos aan het smsen en me aan het uitschelden omdat ik volgens het meisje waar ze ruzie me heeft,heeft gezegt dat ik achter haar rug haar uit moet hebben gescholden wat dus niet waar was.
Nu smst ze me : JE BENT M KWIJT BYEBYE! ACHTERBAKSE KANKERHOER DAT JE BENT IK VERTROUW JE NIET MEER SERIEUS WACHT MAAR.
Nou ik heb niks gedaan ,en ik heb haar dus gesmst wat er allemaal gezegt is.

Nu smst ze :ja flikker op denk je ik vertouw je nog? bekijk het.

En het probleem is, ze gaat met IEDEREEN om op school,en ik ben best wel het buitenbeentje. dus ze gaat echt iedereen tegen m opzetten…
wat moet ik doen?! [/i]

Negeren die handel, ik zou me echt geen kankerhoer laten noemen omdat zij paranoïde is.
Als ze een goede vriendin was, geloofde ze jou heus wel lijkt me.

dat is toch geen vriendin als ze je niet vertrouwt? ga andere vrienden zoeken, meiden zat :’)

Niks doen, kijk maar naar je eigen sign trouwens.
Niemand hoeft je te helpen bij het opstaan, zeker niet een ‘‘vriendin’’ die je gelijk een kankerhoer noemt zonder opheldering te vragen voor je te veroordelen. Ik zou haar negeren, je hebt het geprobeerd uit te leggen en ze wil niet luisteren…

Dit is geen vriendin.

Dankzei XD

Ja… maar ik ben dus wel echt bang dat dalijk iedereen me uitscheld.

Jeetje, negeren kun je het beste doen.
Ik hoop echt dat het goed gaat morgen :frowning_face: de hele school opzetten tegen iemand is echt zielig. Maar ik weet hoe het voelt. Ga naar de mentor anders, als ze echt nare dingen gaat doen. Hij/zij kan zorgen dat ze ermee ophoudt!

Mja ik weet niet wat je daar tegen kan doen. Dat vind ik allemaal maar een bevestiging van haar zwakheid en de volgzaamheid van de domme massa als iedereen dat gaat doen.

Dat is geen vriendin.

Ik weet niet of je alweer op school bent geweest maar misschien valt het allemaal nog wel mee met dat ze de hele school tegen jou op gaat zetten, en anders negeren je vind vanzelf wel ECHTE vrienden en niet van die mensen zoals haar

In het vervolg even dankzij goed spellen en een normaal verhaal schrijven zodat mensen het niet 10 keer hoeven te lezen :slightly_smiling_face:

Daarnaast…ik zou als ik jou was het gewoon laten gaan. Ik denk dat je nog wel een andere vriendin hebt naast dat meisje. Ga daar gewoon mee rondhangen en dan zie je later wel verder

Zij is inderdaad geen vriendin.
Je kan nog zo boos zijn, maar iemand uitschelden voor kankerhoer?

No way.

En heb scheit aan iedereen. Ik weet het, is heeeeel moeilijk!
Maar ze krijgen er vanzelf respect voor. Echt waar.

Anders bel je d’r, om opheldering te zoeken?

Dat had ik ook. Ik heb haar genegeerd, het houd vanzelf wel op :wink:

Ga gewoon face-to-face met haar praten, leg dehele situatie aan haar uit.
Tis toch zonde om een vriendschap te verliezen door miscommunicatie …!
dankzij, ik erger me eraan :slightly_smiling_face:

Negeren
zij is het niet waard

dankzij!

Ik word altijd zo gek als ik een fout in een titel zie staan.
Want dan kan je het niet aanpassen en blijft ie daar x]
@!(&($#