Hee meiden,
ik zou graag jullie mening hierover willen weten.
Ik heb nu dus de hele tijd een soort van ruzie met mn beste vriendin, en dat gaat vooral over jongens.
Ik heb afgelopen maanden nogal veel liefdesverdriet gehad, en ik was er echt kapot van. Maar het was nogal een moeilijke situatie met die jongen, en al had hij mij best wat ergs geflikt, ik kon hem niet zomaar vergeten. als ik daar dan met mn beste vriendin over had luisterde ze wel maar meestal was het enige wat ze zei ‘rot op met hem’ ze snapte me dus gewoon echt niet, en laatst kwamen we daarop en heb ik dat gezegd. Ze vond het heel erg omdat ze ‘altijd voor me klaar stond, al mn verhalen had aangehoord’ en dat nu dus bleek dat ze alleen maar verkeerd advies gaf. Maar het is nu eenmaal zo dat ze me niet snapte, en dat is niet alleen voor haar een teleurstelling ook voor mij was dat best wel erg toen.
en nu date ik weer een beetje met een jongen, maar zij is er zoooo van overtuigd dat hij slecht is en dat moet ik dan ook 500 keer aanhoren, terwijl er zelf ook wel over na kan denken en weet wat ze gezegd heeft onderhand.
ik vind het echt erg dat we hier nu ruzie over hebben want we zijn al 10 jaar beste vriendinnen en ik ben echt bang dat ik dr kwijtraak
wat denken jullie dat ik het beste kan doen?
&bedankt voor het lezen!
xxx